حق با سردار آزمون/ آیا اسکوچیچ بعد از قطر به ایران بازمی گردد؟

*** اتحاد و دوستی در تیم ملی لازم نیست. البته تیم ما بازیکنان بزرگی مثل سردار و طارمی دارد اما قطعا استعدادش از تیم جام 2006 بیشتر نیست و در برخی خطوط واقعا سخت است. بازی های تدارکاتی واقعی تا به امروز برگزار نشده است و در مجموع اگر همه معماها را کنار هم بگذاریم، می بینیم که به گفته سردار آزمون، کسانی که صحبت از خروج تیم ملی از گروه ها می کنند، مصمم تر به نابودی هستند. تیم ایران و هدفشان کمک نیست. .



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اینکه سخنگوی فدراسیون می گوید اسکوچیچ نه تنها در جام جهانی بلکه در جام ملت ها هم می ماند طنزی بیش نیست زیرا در خوش بینانه ترین حالت اگر اسکوچیچ در قطر نیمکت نشین باشد اما نتیجه نگیرد. او باید به کشورش بازگردد. همانطور که برونکو بعد از جام جهانی 2006 (که فقط یک امتیاز از آنگولا گرفتیم) از آلمان به کرواسی رفت و…

فرهاد اچراقیوقتی رسانه های پرتغالی به حق یا نادرست نوشتند مهدی طارمی می خواهد کی روش را سرمربی تیم ملی ایران کند، خیلی ها انتظار داشتند مهدی این خبر را تکذیب کند اما او این کار را نکرد. با این حال نزدیکان به تیم ملی می گویند سه بازیکن اصلی تیم ایران که احتمالا یکی از آنها طارمی است با اسکوچیچ زاویه دارند. از سوی دیگر بازیکن مهمی مانند سردار آزمون مدعی است که حذف اسکوچیچ کار را دشوارتر می کند. میرشاد مجدی که بارها تاکید کرده اسکوچیچ قرارداد دارد و می ماند اما کمتر کسی می پرسد اگر رئیس جدید فدراسیون (که در 17 شهریور انتخاب می شود) اسکوچیچ را نخواهد وظیفه چیست؟