حلقه آبی واحد برای بازی مهم هفته هفتم (عکس)

بازیکنان استقلال برای بازی با گل گهر حلقه اتحاد تشکیل دادند که در عکس های تمرین روز گذشته دیده می شود و کاپیتان روزبه چشمی در غیاب سید حسین حسینی دقایقی برای آبی پوشان صحبت کرد. بازی با گل گهر مهم است و باید بازی خوب مقابل نساجی در این دیدار را دوباره انجام دهیم و پیروز از میدان بیرون بیاییم. با توجه به موقعیت های دو تیم در جدول رده بندی می توان این دیدار را یک بازی 6 امتیازی نامید.

استقلال پس از دیدار با نساجی حالا باید در دیداری مهم به مصاف گل گهر سیرجان برود. تیم دوم جدول نشان داد که یکی از مدعیان قهرمانی این فصل بازی است.

حلقه آبی واحد برای بازی مهم هفته هفتم (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تقابل استقلال و شاگردان امیرقلعه نوی در سال های اخیر همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. در آخرین دیدار دو تیم در سیرجان، هر دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند، اما حضور باینما در ترکیب گل گهر باعث شد تا نتیجه این دیدار از سوی کمیسیون انضباطی 3 بر صفر اعلام شود. به نفع پوشان آبی این بازیکن خارجی این بار در ترکیب گل گهر حضور خواهد داشت اما حضور او قانونی است و نتیجه مسابقه از سوی کمیته انضباطی تغییر نمی کند.

انتظار می رود این بازی با توجه به سبک بازی دو تیم و همچنین انگیزه کسب سه امتیاز به یکی از بازی های بزرگ هفته هفتم تبدیل شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845800
8 مه 1401 ساعت 10:45 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر