حمایت دروازه بان افسانه ای عمان از تیم برونکو

الحبسی گفت که تیم ملی عمان برتری آشکاری نسبت به قرقیزستان داشت. همچنین تقابل با تایلند نقطه عطف مهمی در این گروه است. وی در این خصوص افزود: اولین حضور تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا 2004 که در چین برگزار شد با پیروزی عمان برابر تایلند همراه بود. جاه طلبی عمان باید صعود به مرحله یک چهارم نهایی باشد.

الحبسی در پایان نسبت به کسب نتایج تیم عمانی در دیدارهای به میزبانی دوحه ابراز خوش بینی کرد و ابراز امیدواری کرد که تیم های عربی از میزبانی قطر در این دیدارها بهره ببرند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1936857
22 مه 1402 ساعت 07:00
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الحبسی، دروازه بان اسطوره ای سابق عمان در گفت و گوی خود درباره قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 گفت: حضور عربستان در سعید یک گروه طبیعی است چرا که آنها یکی از بهترین تیم های آسیا هستند. آنها در جام جهانی اخیر در قطر عملکرد خوبی داشتند.” . این دیدار در گروه عمان چیز جدیدی نیست چرا که این تیم ها پیش از این در رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفته اند. بر اساس تجربه قبلی، عمان می تواند با همتای سعودی خود روبرو شود.

عبدالعزیز الحبسی، مربی و تحلیلگر فوتبال عمانی، ترکیب تیم ملی کشورش در جام ملت های آسیا 2023 را خوب و مناسب برای جاه طلبی های الاحمر توصیف کرد.

حمایت دروازه بان افسانه ای عمان از تیم برونکو