حمایت قاطع سرمربی سپاهان از ستاره جوانش

مورائیس در مورد اعتراض خود به صحنه مشکوک پنالتی خاطرنشان کرد: داور کار خودش را کرد و ما کار خودمان را انجام می دهیم و وقتی VAR وجود ندارد باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم. او داور خوبی است و اینجا جای شکایت از داور نیست. اگر قرار بود برنده می شدیم، این صحنه نتیجه را تغییر نمی داد. چیزی که از روی نیمکت دیدیم پنالتی بود.

وی افزود: برخی بازی ها به ما درس می دهند و فکر می کنم تیم شایسته بهتر از این نتیجه بود. اما ما می توانیم برای خود متاسف باشیم زیرا موقعیت های خود را به گل تبدیل نکردیم. بازی بسیار نزدیکی را شاهد بودیم و تیم فولاد هر لحظه عقب می افتاد و نمی توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم. ما می دانیم در آینده چه کنیم و چنین بازی هایی به ما درس های خوبی می دهند. من به تیم فولاد بابت کسب سه امتیاز تبریک می گویم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم!

مورایس در پایان صحبت های خود را با تشکر از هواداران تیمش به پایان رساند و گفت: ما هواداران بسیار خوبی داریم و از آنها ممنونم. ما هم این حس را داشتیم که در لحظات پایانی به آنها رسید و امیدوارم بتوانیم در آینده به عقب برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841449
9 سپتامبر 1401 ساعت 22:12 |
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مورائیس: قرار نیست کار جدیدی انجام دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان با گل دقیقه 2+90 پاتوسی مغلوب میهمان خود فولاد شد. خوزه مورایس، سرمربی سپاهان درباره باخت در نشست خبری پس از بازی گفت: امروز مسابقه ای بود که نمی توان زیاد درباره آن صحبت کرد. انتظار داشتیم هر لحظه تیم گل بزند اما این اتفاق نیفتاد و در ثانیه های آخر امتیاز را به تیم حریف واگذار کردیم.

در دو بازی اخیر با دو خطای انفرادی امتیاز از دست دادید. پاسخ سرمربی سپاهان به سوالی در این خصوص این بود: اشتباهات فردی همیشه وجود دارد. گاهی اوقات باید به عنوان یک تیم از این چیزها درس بگیریم. فکر نمی کنم چیز جدیدی برای رفع این مشکل داشته باشیم زیرا هنوز وجود دارد. بازیکنی که امروز مرتکب اشتباه شد، بازیکنی است که در دو بازی قبل کمک زیادی به کسب دو برد کرد.

خوزه مورائس تاکید کرد که با وجود اشتباه امروز یاسین سلمانی، نباید امتیازاتی را که برای سپاهان به ارمغان آورد فراموش کرد.

حمایت قاطع سرمربی سپاهان از ستاره جوانش

سه گل آخر سپاهان در نیمه دوم به ثمر رسید. آیا پیام خاصی دارد؟ سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال پاسخ داد: فکر نمی کنم! ما می دانیم که جزئیات بسیار کوچکی وجود دارد که می تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند. برخی از این جزئیات مثبت و برخی دیگر می توانند برای ما مضر باشند.