حمایت هواداران در استقلال برای 4 شب اردو!

از روز اولی که باشگاه استقلال شماره حساب را به هواداران اعلام کرد، مشخص بود که در شرایط فعلی کشور که مردم در تنگنای اقتصادی هستند، این مبلغ جمع آوری نمی شود، اما علی فتح الله زاده و همکارانش به کار خود ادامه دادند. . .

علی فتح الله زاده تایید کرد که مبلغ دریافتی از حمایت هواداران در باشگاه استقلال حدود 300 میلیون تومان بوده است.

حمایت هواداران در استقلال برای 4 شب اردو!


سرویس خبر شماره: 1894813
مارس 18, 1401 در 02:21 ب.ظ
12.2K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

این پول حتی نیم درصد درخواست استراماچونی هم نیست

مدیرعامل استقلال گفت: ببینید ما حداقل 30 میلیون هوادار داریم اما فقط 300 میلیون پول واریز شده یعنی به یک میلیارد هم نرسیده است!

هر چند 300 میلیون تومان می تواند بخش کوچکی از مشکلات استقلال را حل کند اما هرگز برای پرداخت بدهی سنگین استراماچونی کافی نخواهد بود. این مبلغ حتی کفاف نیمی از بدهی سنگین استقلال به استراماچونی را نمی دهد و حتی 10 درصد مبلغ قرارداد یک بازیکن متوسط ​​استقلالی هم نیست!

استقلالی ها در بهترین حالت با 300 میلیون تومان وصول از هواداران خود می توانند 4 شب قبل از بازی ها در هتل المپیک اقامت کنند و هزینه اردوی شبانه بازی خانگی را بپردازند.

دو روز پیش یکی از روزنامه های ورزشی در خبری اعلام کرد که مبلغ جمع آوری شده توسط هواداران برای باشگاه استقلال بسیار کم بوده و حالا علی فتح الله زاده شب گذشته در گفتگو با خبرنگار ما تایید کرد که این مبلغ d حدود 300 میلیون تومان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای اعلام شماره حساب باشگاه استقلال برای دریافت کمک مالی هواداران سر و صدای زیادی به پا کرد. چند روز پیش علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرد که نمی تواند پول مورد نیاز برای پرداخت مطالبات استراماچونی را تامین کند و از هواداران خواست تا در حد توان خود به این باشگاه کمک کنند تا این مبلغ سنگین که در نرخ فعلی ارز تقریباً 100 میلیارد تومان هزینه دارد تا بتوانیم بدهی باشگاه را پرداخت کنیم.

همانطور که مشخص است، طرح فتح الله زاده برای تامین پول هواداران استراماچونی نیز با شکست مواجه شد و حالا او باید راه های دیگری را برای دریافت پول امتحان کند. مدیرعامل استقلال با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور دیدار و درباره دریافت کمک های مالی دولت با وی گفتگو کرد. او اکنون باید مبلغ 1.4 میلیون یورو را تا 20 فروردین 1402 ترتیب دهد و به حساب استراماچونی واریز کند وگرنه مشکلات بعدی برای استقلال پیش خواهد آمد.



مجله اخبار فوتبال داخلی