حمایت کاسانو از مالدینی: مالکان میلان باید به جهنم بروند!


سرویس خبر شماره: 1942169
16 ژوئن 1402 در 01:20
6K |

0نقطه نظر

آنها از فوتبال چیزی نمی دانند

آنتونیو کاسانو در مصاحبه با بو بو تی وی درباره این اتفاق و احتمال جدایی مالدینی از میلان گفت: مالدینی در میلان کار خارق العاده ای انجام داد در حالی که کاردیناله مرا به یاد پالوتا (مالک سابق رم می کند که باعث نارضایتی از میلان شد. رفتن ستاره های زیادی در زمان خودش) او فقط می داند چگونه یک عکس یادگاری بگیرد و یک سناریو بسازد، در حالی که مالدینی در آنجا شایسته احترام است.”

ساعاتی پیش اعلام شد که دیدار پائولو مالدینی، اسطوره و مدیر ورزشی میلان با جری کاردیناله، یکی از مالکان این باشگاه، با تنش هایی همراه بوده که می تواند منجر به جدایی او از روسونری شود.

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و رم بدون معطلی به انتقاد از مالکان باشگاه میلان ادامه داد: این آمریکایی ها بدون اینکه چیزی از فوتبال بدانند اینجا هستند. امیدوارم مالدینی آنها را به جهنم بفرستد یا اگر از شرایطش راضی نیست آنجا را ترک کند و پیدا کند. یک مسیر جدید، و مالکان میلان نیز باید با آن کنار بیایند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونیو کاسانو ستاره سابق رم از مالکان میلان به دلیل حمایت از پائولو مالدینی انتقاد کرد.

حمایت کاسانو از مالدینی: مالکان میلان باید به جهنم بروند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونیو کاسانو که در هفته های اخیر به دلیل اظهارات جنجالی خود در مورد ژوزه مورینیو سرمربی رم و آئوریلو دی لورنتیس، رئیس ناپولی در گفتگوهای جدیدش مورد توجه قرار گرفته است، مالکان آمریکایی میلان را به اختلاف با میلان متهم کرده است. پائولو مالدینی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.