حمایت یورگن کلوپ از دیوگو جوتا – علیرغم خشکسالی 364 روزه گل – باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: دیوگو جوتا، تعویضی لیورپول، قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد.  لیورپول 7-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

از سرمربی در مورد رکورد گلزنی جوتا مقابل آرسنال و اینکه آیا بازی آخر هفته فرصتی برای این بازیکن 26 ساله فراهم می کند تا دوباره پای خود را مقابل دروازه قرار دهد، سوال شد.

سرمربی در دفاع از خشکسالی بازیکنش گفت: “به عنوان مثال، فکر می کردم دیوگو از زمانی که بازگشته است واقعاً خوب عمل کرده است زیرا برای مدت طولانی مصدوم بود و به همین دلیل، سطح عملکردی که او تولید کرده است، واقعاً دوست دارم.”

کلوپ اصرار داشت که نگران گل نخوردن این مهاجم نیست و در عوض تصمیم گرفت روی پاسخ مثبت خود به سختی هایی که در ماه های اخیر با آن مواجه شده است تمرکز کند.

کلوپ تاکید کرد: امسال سالی نیست که او از آن به عنوان بهترین سال زندگی خود یاد کند زیرا در اکثریت آن مصدوم بود، اما برای ما دو بازی آخر بسیار مهم است.

یورگن کلوپ به تمجید از دیوگو جوتا پرداخته است که او به تلاش خود برای پایان دادن به انتظار 364 روزه برای گل بعدی خود در لیورپول ادامه می دهد.

مهاجم پرتغالی در 8 بازی مقابل توپچی ها 7 بار گلزنی کرده است، اما آخرین گل او برای قرمزها تقریباً یک سال پیش در جریان تساوی 2-2 خارج از خانه مقابل من سیتی به ثمر رسید.

او مقابل چلسی خوب بود، سمت راست را خیلی خوب بست و از نظر تهاجمی یک تهدید بود.

جوتا فصل گذشته 21 بار در تمام رقابت ها هدف قرار گرفت اما هنوز نتوانسته در فصل 2022/23 گلزنی کند که به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و ساق پا با مشکل مواجه شده است.

لیورپول بعدازظهر یکشنبه میزبان آرسنال، صدرنشین لیگ، در یک بازی ضروری است که اگر قرمزها می‌خواهند هر گونه امیدی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند، باید پیروز شوند.

جوتا بیش از هر تیم دیگری گل‌هایش را در مقابل آرسنال به ثمر رسانده است و درگیری آخر هفته می‌تواند زمان ایده‌آلی برای این مهاجم باشد تا نامش را در برگه بازی بازگرداند.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/jurgen-klopp-praises-super-mature-diogo-jota-as-he-eyes-1st-goal-of-season/ منبع:

مادرید، اسپانیا - چهارشنبه، 15 مارس 2023: داروین نونیز (R) و دیوگو جوتا (C) از لیورپول توسط سرمربی یورگن کلوپ در جریان بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه تعویض شدند. سانتیاگو برنابئو  مادرید 1-0 (در مجموع 6-2) پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این بازی پس از تساوی 0-0 قرمزها در خارج از خانه مقابل چلسی برگزار می شود تا چهار بازی متوالی بدون پیروزی در تمام رقابت ها انجام شود.

او یک پسر فوق العاده بالغ است. او واقعاً با مشکلات و شکست‌ها به خوبی کنار می‌آید، چیزهایی از این دست، برای سنی که در آن است واقعاً تأثیرگذار است.»