حمایت یک نفر از سرمربی شیاطین سرخ/ این وضعیت غیرقابل دفاع، بد و وحشتناک است.

ریو فردیناند در پادکست فایو خود با وجود اینکه سرمربی هلندی منچستریونایتد در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد، به نجات او شتافت.

فردیناند در ادامه سخنان هم تیمی سابق خود گری نویل را تکرار کرد و از گلیزرها خواست که آرامش تامپا، فلوریدا را ترک کنند و وارد آشوب منچستر شوند: «این لعنتی کجاست؟ بیا اینجا! این مانند هیچ شرکت معمولی دیگری نیست، یک باشگاه فوتبال با میراث بزرگ، با تاریخ، با شخصیت و افراد واقعی است. پس با این باشگاه خوب رفتار کنید. آنها با هواداران ارتباط برقرار نمی کنند، با مردم ارتباط برقرار نمی کنند، هیچ کس نمی داند کجا هستند. به نظر من بی احترامی است، غیرقانونی است. آنها باید به اینجا بیایند، با همه روبرو شوند و بخشی از تقصیرها را بپذیرند. ما فقط نتیجه را از دست نمی دهیم، بلکه شکست می خوریم. ما مایه شرمساری شده ایم و هیچ کس برای انجام کاری حاضر نمی شود.»

فردیناند گفت: من برای بازیکنان ناراحت نیستم. من برای تناخ ناراحتم. او را به بهانه های واهی آوردند. او آمد و منتظر قراردادهای جدید بود. او احتمالا فکر می کند من فریب خوردم، نمی دانستم چنین چیزهایی در انتظار من است. مطمئنم اعتماد به نفسش پایین اومده او این را می دانست اما فکر می کرد در حال بازسازی تیم است. اما مشخص است که بازیکنان استانداردهای لازم را ندارند. صرفا – فقط. این نتیجه یکی دو ماه نیست. این نتیجه خیلی دیر شده است.»

همه چیز برای یونایتد مقابل لیورپول در 22 آگوست خوب خواهد بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

نویل در جریان پوشش خبری پس از بازی گفت: “خانواده ای در آمریکا وجود دارد که به کارمندانش اجازه می دهد تقصیر را بپذیرند.” آنها باید سوار هواپیما شوند و به منچستر بیایند و توضیح دهند که برنامه چیست. ما هرگز گلیزرها را اینجا ندیده ایم.

فردیناند اعتراف کرد که بازیکنان سابق یونایتد، از جمله خودش، گاهی اوقات در مورد مشکلات اولدترافورد صحبت های سیاسی می کردند، که توجه را از واقعیت وحشتناک وضعیت آنها منحرف می کرد. وی گفت: نمی خواهم کسی را در باشگاه له کنم، اما این وضعیت غیرقابل دفاع است، بسیار بد و وحشتناک است، بله، درست است که در این فصل فقط دو بازی انجام داده ایم، اما بعد از آن دو بازی انجام داده ایم. آخرین فصل بد. بنابراین، هیچکس نمی تواند بگوید که فقط دو بازی گذشته است. من فعلا تنهاچ را مقصر نمی دانم. شما می توانید انتخاب تیم او یا هر چیز دیگری را مقصر بدانید، اما مهمتر از این است.”

حمایت یک نفر از سرمربی شیاطین سرخ/ این وضعیت غیرقابل دفاع، بد و وحشتناک است.

یونایتد در خارج از زمین نیز با مشکلاتی مواجه است، از جمله حماسه فرنکی دی یونگ که کمک چندانی به کاهش درد یونایتد نمی کند. به گفته فردیناند، یونایتد در تعقیب دی یونگ مانند الیور توئیست عمل می کند: “ما خودمان را برای این بازیکن کشتیم. 3 ماه در بازار نقل و انتقالات، کلاه گدای خود را در دست گرفتیم و التماس می کردیم که به سمت ما بیاید، لطفا بیایید. به ما!لطفا بایستید و بیایید ما را ببینید.ما هنوز اینجا هستیم،به ما فرصت دهید!چطور به چنین موقعیتی رسیدیم؟آیا اجازه داریم در چنین شرایطی باشیم؟به نظر شما کلوپ یا پپ یا سرالکس یا خوزه دنبال چنین بازیکنی بروید؟