حمله بزرگ پرز: رئال کاپیتان انگلیس را هدف قرار داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بایرن مونیخ هری کین را به عنوان پروژه بزرگ خود برای تابستان آینده در نظر می گرفت، اما طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد، باواریایی ها اکنون با رقیب بزرگی روبرو هستند: رئال مادرید.


سرویس خبر شماره: 1864286
22 ژانویه 1401 ساعت 10:40 ق.ظ.
4.3K |

0نقطه نظر

هری کین یکی از بهترین گلزنان تاریخ تاتنهام است و دو گل دیگر تا رسما بهترین گلزن این تیم فاصله زیادی دارد. با این حال، هری نتوانست جامی را در این تیم کسب کند و یک فصل دیگر بدون جام بالاخره می تواند جام صبر او را پر کند. حالا او گزینه های جذابی مانند بایرن مونیخ و رئال مادرید را در اختیار خواهد داشت.

1790695

یک روزنامه آلمانی مدعی شد رئال مادرید برای جذب هری کین برنامه جدی دارد و در صورت جدایی کریم بنزما با تمام توان برای جذب کین اقدام خواهد کرد.

حمله بزرگ پرز: رئال کاپیتان انگلیس را هدف قرار داد

اگر امسال تاتنهام نتواند جام را فتح کند و این تیم پانزده سال است که بدون جام بوده است، با توجه به عزم چند باشگاه اروپایی برای جذب هری کین، بدون شک او تاتنهام را ترک خواهد کرد.

بیلد می گوید رئال مادرید کاپیتان 29 ساله تاتنهام را بهترین گزینه ممکن برای پرکردن جای خالی کریم بنزما می بیند. قرارداد بنزما با رئال امسال به پایان می رسد و لوس بلانکوس قصد دارد در صورت تمدید نشدن قرارداد و رفتن کریم، مهاجم انگلیسی را به جای او به برنابئو بفرستد.

1790694

اگر بنزما واقعا رئال را ترک کند، هری کین بهترین گزینه ممکن برای جانشینی او خواهد بود. کاپیتان تیم ملی انگلیس اکنون یکی از معدود فوتبالیست های جهان است که می تواند در رئال مادرید همان نقشی را ایفا کند که بنزما در سال های اخیر بازی کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی