حمله به سرمربی حریف ایران: شرمنده مرد!

آلن تیگو که بین سال‌های 1968 تا 1979 برای تیم آفریقایی بازی می‌کرد، گفت که این حرکت می‌تواند روحیه جوانان گل‌زنی در لیگ برتر فوتبال کنیا (FKF) را تضعیف کند.

تیگو ادامه داد: او باید مراقب حرف هایش باشد و به کسانی که فوتبال را دوست دارند بی احترامی نکند. چگونه یک مربی می تواند بازیکنانش را مقصر بداند که یک بازیکن ایرانی از کل تیمش بیشتر است؟ این شرم آور است و باعث تضعیف روحیه می شود. “



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیگو همچنین به فیرات هشدار داد که مراقب صحبت هایش باشد. وقتی او کنیایی‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهد، لحن مصاحبه‌اش شخصیتی مملو از غرور نابجا را نشان می‌دهد، گویی که کنیا را به جام جهانی رسانده است.

حذف نام یک بازیکن از لیست حریفان فردا برای کنیا حاشیه ساز است.

حمله به سرمربی حریف ایران: شرمنده مرد!

اگر اومالا بودم دعوت آینده به تیم ملی را رد می کردم و روی فوتبال حرفه ای تمرکز می کردم. من حتی به او توصیه می‌کنم که مانند برخی از ورزشکاران، پیشنهاد بازی برای کشور دیگری را رد نکند، زیرا او در کشورش مورد توجه نیست.»

فیرات هیچ دلیل موجهی برای اخراج اومالا، که در 20 بازی این فصل لیگ 19 گل به ثمر رسانده است، ارائه نکرد و تنها گفت که بهترین گلزن در یک لیگ محلی، جایگاهی در لیگ را تضمین نمی کند. تیم ملی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کنیا فردا 7 اسفند 1392 در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ایران می رود و اومالا که در فرم بسیار خوبی برای باشگاهش به سر می برد از جمله بازیکنانی است که دعوت شده است. این بازی. همخوانی داشتن. اما بعداً از لیست حذف شد.


سرویس خبر شماره: 1897797
07 آوریل 1402 ساعت 11:00 ب.ظ
28.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

فیرات کنیا را تحقیر کرد

اسطوره فوتبال کنیا گفت: من از کاری که مربی در اومالا انجام داد ناراحت هستم و به عنوان یک فوتبالیست سابق از صحبت در مورد آن دریغ نمی کنم. این یک اشتباه بود، غیرقابل بخشش بود و در هیچ کشوری نمی تواند اتفاق بیفتد. هر کشوری را مقصر بدانیم می دانم که بهترین گلزن لیگ کشور از تیم ملی حذف شد.