حمله بی سابقه لیورپول به کاپیتان: فورا تسلیم شوید!

پس از باخت 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی، هواداران این تیم از دست جردن هندرسون عصبانی هستند و کمپینی علیه کاپیتان لیورپول در شبکه های اجتماعی به راه افتاده و هواداران می خواهند با او خداحافظی کنند.

حمله بی سابقه لیورپول به کاپیتان: فورا تسلیم شوید!

لیورپول امشب در ورزشگاه اتحاد با وجود به ثمر رساندن گل اول این بازی، با نتیجه 4 بر یک مغلوب حریف خود شد. با وجود اینکه لیورپول عملکرد ضعیفی داشت و یورگن کلوپ در پایان بازی از بازیکنانش انتقاد کرد و گفت تنها 4 بازیکن در تیمش در سطح استاندارد بازی کردند، اما هواداران بیشترین انتقاد را از کاپیتان تیم به جردن هندرسون داشتند.

1837724

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جردن هندرسون کاپیتان لیورپول پس از باخت سنگین امروز مقابل منچسترسیتی، بیش از سایر بازیکنان لیورپول با خشم هواداران مواجه شد. در دقایقی پس از پایان بازی، هیاهوی شدیدی علیه او در شبکه های اجتماعی به پا شد و برخی از هواداران لیورپول از او خواستند تا از تیمشان خداحافظی کند یا اعلام بازنشستگی کند.

یکی دیگر از بازیکنان لیورپول تاریخچه فوتبال کاپیتان آن تیم را زیر سوال برد و نوشت: در تمام این سال‌ها که بازی جردن هندرسون را دیدم، هرگز به این نتیجه نرسیدم که او بازیکن خوبی است.یکی دیگر از طرفداران لویوولی می گوید: سعی کردم با دیدن بازی بالا نگیرم. اما هندرسون در سطح دیگری افتضاح است“.

1837727



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1898599
آوریل 12, 1402 در 8:14 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هندرسون امروز در هیچ دوئلی در زمین پیروز نشد و تنها دو بار در طول بازی پاس های بازیکنان سیتی را قطع کرد. حرکات خارج از زمین او در امشب خط دفاع لیورپول را با مشکلات زیادی مواجه کرد و عملکرد او از چشم هواداران دور نشد.

یکی از هواداران لیورپول در توییتر نوشت: من از هیچکس بیشتر از جردن هندرسون متنفرمکاربر دیگری نوشت: هندرسون، امشب بازنشستگی خود را اعلام کن. اگرچه ترنت یک مدافع فاجعه است، اما شما خیلی خیلی بد هستید“.

1837725
1837726