حمله خواهر رونالدو به تناچ: تاوانش را خواهید داد!



مجله اخبار فوتبال خارجی


آلما آویرو تصویری از برادرش در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: “کارما (قصاص اعمال) وجود دارد و من رفتارهای عجیب و غریب زیادی می بینم به خصوص بی احترامی. تو. خواهیم دید. خدا نخوابیده است.”
او همچنین خطاب به رونالدو نوشت: “تو قهرمان بزرگ و عشق زندگی من هستی. من همیشه در کنارت خواهم بود تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند.”


سرویس خبر شماره: 1849226
29 اکتبر 1401 @ 11:16 ق.ظ |
7K |

5نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو در روزهای اخیر بار دیگر به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده و اقدام او در بازی مقابل تاتنهام انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.
بازیکن پرتغالی قبل از سوت پایان بازی مقابل تاتنهام تصمیم به ترک نیمکت این تیم گرفت و زیر چشمان متعجب هواداران یونایتد، خبرنگاران و کادر فنی راهی رختکن شد.
این موضوع به مذاق مدیران تنهاچ و یونایتد خوش نیامد و سرمربی شیاطین سرخ تصمیم گرفت قاطعانه با این تصمیم برخورد کند. او نام رونالدو را از لیست بازیکنان برای بازی مقابل چلسی خط زد.
چند رسانه انگلیسی نیز مدعی شدند که تنهاچ در این دیدار می خواست او را به زمین بفرستد اما او حاضر به این کار نشد و حالا باید به تنهایی و به دور از دیگران تمرینات خود را ادامه دهد.
به نظر می رسد این تصمیم سرمربی هلندی و مدیران یونایتد از نظر خانواده رونالدو منصفانه نیست و همین موضوع باعث شد خواهرش با انتشار متنی و هشدار به تنهاچ نسبت به آن اعتراض کند.

آلما آویرو خواهر کریستیانو رونالدو با انتشار مطلبی در اینستاگرام به اتفاقی که برای برادرش افتاد واکنش نشان داد.

حمله خواهر رونالدو به تناچ: تاوانش را خواهید داد!