حمله سران چوکا به پارس جنوبی گولر تا پای اتوبوس

سینکی به عنوان کاپیتان پارس جنوبی در پایان بازی به عملکرد مهاجم تیمش در آستانه دروازه خالی اعتراض کرد و با بازیکن خودش تهاجمی کرد. بعداً در حالی که سایر مدیران باشگاه بیرون از رختکن در انتظار بازگشت او جمع شدند و درگیری ادامه یافت، صحنه های زشتی در ورزشگاه پوریای ولی تلاش رخ داد.


سرویس خبر شماره: 1844759
30 سپتامبر 1401 در 03:34 ب.ظ
6K |

3نقطه نظر

از تهدید با بیل تا فحاشی

پس از دقایقی حسن اشجری برای پایان دادن به این حادثه وارد اتوبوس تیم پارس جنوبی شد و از راه دور آنها را اسکورت کرد تا از درگیری ها و اتفاقات تلخ تری جلوگیری شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چوکی تالش که در هفته پنجم لیگ آزادگان با بازگشت حسن اشجاری به دنبال کسب امتیاز در بازی خانگی خود مقابل پارس جنوبی بود، در نهایت یک دیدار صفر در این بازی را قبول کرد. بازی

فحاشی و درگیری لفظی طرفین پس از خروج سینکی از رختکن پای اتوبوس ادامه داشت و بازار حرف های زننده داغ بود. سینکی خشمگین با بیل در گوشه ورزشگاه، مردمی را که او را تا پای اتوبوس تعقیب می کردند با فحاشی تهدید کرد که اوضاع را تشدید کرد.

تساوی چوکا و پارس جنوبی جم در ورزشگاه دره پوریا با حواشی فراوان همراه بود و اگر سرمربی چوکا جلوی آن را نمی گرفت احتمالا شاهد یکی از اتفاقات تلخ هفته بودیم.

حمله سران چوکا به پارس جنوبی گولر تا پای اتوبوس

در شرایطی که برخی از اعضای نزدیک به چوکا به دنبال پایان دادن به ماجرا بودند و همراه با بازیکنان پارس جنوبی به دنبال اعزام سینکی به اتوبوس تیم در اسرع وقت و دور از محل بودند، لیدرهای حمله در اتوبوس تحریک شدند. امنیت و نیروی پلیس نیز دخالت می کند.

در دقایق پایانی بازی اما هواداران تالشی به عملکرد روزبه سینکی دروازه بان پارس جنوبی اعتراض کردند و مدعی شدند او با گرفتن تایم اوت مانع از کسب پیروزی این تیم شده است. این اتفاق با شعارهایی علیه دروازه بان پارس جنوبی همراه بود که در پایان مسابقه به جنجال بزرگی تبدیل شد.