حمله شدید سرمربی پرسپولیس به ساپینتو؛ او آدم بی فرهنگ و شخصیتی است/ سرمربی استقلال فقط پاسپورت اروپایی دارد!

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس درباره اظهارات مطرح شده مبنی بر تغییرات در هیات مدیره این باشگاه گفت: قاعدتا در گروهی که موفق شده هیچ تغییری صورت نمی گیرد. ثبات باعث موفقیت یک مجموعه می شود و اگر تغییری رخ دهد در راستای پیشرفت این مجموعه است. تصمیم گیرندگان نیز این موضوع را مد نظر قرار می دهند و از آن آگاه هستند. حالا تکلیف تغییرات مشخص شده و وزارت ورزش به درستی به موضوع رسیدگی کرده و بعد از جام حذفی موکول کرده است. تغییرات قطعا در جهت تقویت باشگاه خواهد بود.

خبیری در پایان گفت: برای هواداران پرسپولیس خیلی خوشحالم. زیرا آنها آگاه ترین و متعصب ترین هواداران فوتبال هستند. مالکان اصلی باشگاه هم همین هواداران هستند. از یحیی گل محمدی هم تشکر می کنم. امسال سال سختی داشتیم. او در مواقعی که فشار زیاد بود نشان داد مربی با دانشی است که می تواند سال ها برای این باشگاه افتخارآفرینی کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی درباره اظهارات ساپینتو در نشست خبری گفت: حق دارم به تیمی که لیاقت قهرمانی را نداشت تبریک نگویم، گفت: او فردی بی فرهنگ و بی شخصیت است! ساپینتو نشان داد که فقر فرهنگی و شخصیتی دارد. اگر شخصیت داشت یاد می گرفت به تیم قهرمان احترام بگذارد. همین چند روز پیش بارسلونا قهرمان لیگ شد و رئال مادرید بلافاصله به آنها تبریک گفت. او در اروپا زندگی می کرد و بازی می کرد، اما تنها یک پاسپورت وجود دارد. با حرف یکی مثل او قهرمانی و تلاش بازیکنان ما زیر سوال نمی رود. ساپینتو بهتر است نقاط ضعف خود را مدیریت کند و بداند که هرگز نمی تواند با زیر سوال بردن دیگران رشد کند. این حرف ها برای همه فوتبالدوستان مشمئز کننده است. هر کس به ساپینتو توصیه کند این چیزها را بگوید، بی سواد است.

حسین خبری درباره قهرمانی پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: در حالی که همه جام های ما خاطره انگیز است، یکی از شیرین ترین قهرمانی های سال های اخیر بود که با تلاش فراوان بازیکنان و بسیار تمیز به دست آمد. ما در طول فصل در مقاطعی فراز و نشیب هایی داشته ایم، اما پرسپولیس نشان داده که شخصیت قهرمانی دارد. بازیکنان و کارکنان هرگز ناامید نشده اند. هواداران هم حمایت کردند و نتیجه آن قهرمانی شد. پرسپولیس شخصیت قهرمانی داشت که می توانست پس از هفته ها به اوج برگردد و قهرمان شود. این برش سنگ بنای هوادارانی است که ارزشمندترین دارایی ما هستند. خدا همه را رحمت کند؛ از آقای درویش گرفته تا اعضای هیئت مدیره و کارکنان باشگاه.