حمله شدید هواداران استقلال به باشگاه; پرسپولیس به آسیا رفت، ما همچنان درگیر استراماچونی هستیم! / معنای این همه بی تفاوتی چیست؟

باید ذکر شود؛ شرایط باشگاه استقلال از این نظر چندان مساعد نیست و طبق اعلام یکی از مشاوران مدیرعامل باشگاه در برنامه زنده تلویزیونی، هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه از سوی اسپانسر که باید. ظاهرا به استقلال کمک می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

هواداران استقلال که از وضعیت فعلی نگران و مضطرب به نظر می‌رسند، با اشاره به وضعیت بهتر باشگاه پرسپولیس در پرداخت بدهی‌ها و بارگذاری مدارک این باشگاه در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، با انتقاد از این وضعیت، احساس کردند که باشگاه پرسپولیس و هوادارانش حالا نگران آسان شدن حضور در لیگ قهرمانان بعدی آسیا هستند اما استقلالی ها همچنان درگیر پرداخت یا عدم پرداخت بدهی استراماچونی هستند.

در حالی که تنها چند روز تا پایان مهلت تعیین شده از سوی فیفا برای پرداخت بدهی آندره آ استراماچونی باقی مانده است، خبر آپلود اسناد باشگاه پرسپولیس در سیستم لیگ قهرمانان آسیا در کنفدراسیون فوتبال سرزمین اصلی موج جدیدی از اعتراضات و انتقادات هواداران استقلال را برانگیخته است. . .

هواداران استقلال در روزهای اخیر اتفاقات مرتبط با این موضوع را برجسته کرده و موارد مشابه دیگری را به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسانده و احساس کرده اند که مسئولان باشگاه استقلال آنطور که باید و شاید در این زمینه عمل نکرده اند و دلیل بی تفاوتی را جویا می شوند. وزارت ورزش و سران باشگاه هایشان اعتراض کردند. این در حالی است که مسئولان باشگاه بارها در برنامه های تلویزیونی و رادیویی صحبت کرده اند که تلاش می کنند با کمک دولت یا اپراتور تلفن همراه، مبلغی را که به استراماچونی تعلق می گیرد تا 20 فروردین پرداخت کنند.

هواداران باشگاه استقلال که نسبت به عدم پرداخت بدهی استراماچونی و خطر کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمشان ابراز نگرانی کرده اند، حالا خبرهای تازه ای مبنی بر عدم حضور تیم محبوبشان در قهرمانی آسیا شنیده اند. لیگ. ، به این موضوع حساسیت بیشتری پیدا کرده است.