حمله عجیب به عزت اللهی و استراماچونی!

روزنامه قطری الوطن به بررسی دلایل ناکامی الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

این روزنامه در پایان به انتقاد از بازیکنان خارجی الغرافه پرداخت و نوشت: «برخی بازیکنان در اندازه تیم ظاهر نشدند و کند و بد عمل کردند؛ بنابراین بازیکنان بومی خیلی بهتر بازی کردند. امیدواریم مسئولان الغرافه این کار را انجام دهند. در انتخاب برخی بازیکنان و همچنین اعضای کادرفنی تجدید نظر کنید.

این روزنامه افزود: این تساوی شوک بزرگی برای بازیکنان الغرافه بود و به حدی آنها را تحت تاثیر قرار داد که تلاش کادرفنی برای آماده سازی مجدد اعضای تیم بی نتیجه ماند تا بتوانند بازی برگشت را مقابل تیم قرار دهند. شباب الاهلی با امتیاز سنگین 8.» 2. شکست خوردن

این در حالی است که سعید عزت اللهی و سفیان هانی مهاجم خارجی الغرافه بالاترین امتیاز را از نظر سایت های آماری به خود اختصاص داده اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الوطن در ادامه دلایل شکست سنگین را عدم تمرکز و اعتماد بازیکنان، باز بودن بازی، عدم کنترل عمومی عنوان کرد و به مصاحبه این ستاره اشاره کرد.تیم شباب الاهلی که بعد از پیروزی مقابل الغرافه: برای اولین بار در زندگی ام این نبود که خطرم را روی دروازه حریف کم کنم و خودم را محدود کنم. من کنترل کامل بازی را در اختیار داشتم و میل بازیکنان برای گلزنی را افزایش دادم. دریافت 8 گل برای بازیکنان و کادرفنی الغرافه سخت بود و اگر این دیدار ده ها بار تکرار می شد، این نتیجه محقق نمی شد. البته الغرافه شانس دیگری داشت و همچنان می توانست به پیروزی مقابل فولاد امیدوار باشد اما این اتفاق نیفتاد.

روزنامه الوطن در گزارشی به بررسی دلایل عدم نتیجه گیری الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و نوشت: روحیه بازیکنان الغرافه پس از بازی مقابل شباب الاهلی رو به افول گذاشت. الغرافه 1-0 از حریف اماراتی خود پیش بود اما در وقت های اضافه بازی را به تساوی کشاند. این ناکامی بازیکنان الغرافه در حفظ برد باعث شد تمرکز آنها از بین برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم الغرافه پس از باخت مقابل فولاد از امشب تمرینات خود را آغاز می کند تا برای آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آخال آماده شود. این تیم که در صورت استفاده از موقعیت های خود مقابل فولاد همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داشت، با شکست در آن بازی از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.


سرویس خبر شماره: 1821255 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 22:32 |
876 امتیاز خبر|

0نظرات