حمله مجدد استقلالی ها به وحید امیری/تیم ملی به محبی نیاز داشت نه توریست

بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال استقلال احساس کردند که وحید امیری به دلیل بازگشت از مصدومیت و عدم آمادگی شرایط حضور در این دوره را ندارد. برخی از آنها به سن و سال اول اشاره کردند و با پیشنهاد استفاده از محمد محبی از کادر فنی تیم ملی خواستند تا این مهاجم استقلال را به جام جهانی ببرند.

یکی از آن بازیکنان وحید امیری وینگر پرسپولیس بود که حضورش در لیست 25 نفره تیم ملی برای اعزام به دوحه با شایعات زیادی همراه بود.

باید ذکر شود؛ محمد محبی با 4 گل بهترین گلزن استقلال است و در جدول گلزنان لیگ برتر نیز در رده دوم قرار دارد. او در آخرین بازی های استقلال یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان این تیم به شمار می رفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از حذف تیم ملی، موج جدیدی از حملات هواداران استقلال علیه کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال آغاز شد. با این مشکل چرا وحید امیری را به جام جهانی بردید در حالی که محمد محبی در تهران ماند؟

هواداران استقلال فکر می کنند وقتی نمی خواستند وحید امیری را بازی کنند چرا توریست را به قطر بردند و به جای آن محمد محبی را نبردند؟ سوال دیگر آنها این بود که چرا تیم ملی با جای خالی به قطر رفت و محمد محبی نتوانست در لیست استقلال باشد؟ موضوع حمایت کادر فنی پرسپولیس و موارد مشابه از دیگر موضوعاتی بود که در فضای مجازی مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت تا حمایت خود را از محمد محبی اعلام کنند. چندی پیش پس از دعوت امیری به اردوهای تیم ملی و حضور در بازی های دوستانه برای آن تیم، در حمایت از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، دوباره به امیری حمله کردند و خواستار روشن شدن وضعیت سربازی او شدند.

با پایان مرحله گروهی جام جهانی و حذف تیم ملی کشورمان مشخص شد که چهار بازیکن در این مسابقات حتی یک دقیقه هم بازی نکردند.