حمله مستقل به مجریان تلویزیون؛ چرا اشتباهات کی روش را به گردن حسینی می اندازید؟ / مدیر سابق! به فتح الله زاده کاری نکن وگرنه…

تو چی میگفتی

به نظر شما این سمت ها تاثیری در عملکرد مدیرعامل جدید دارد؟

متأسفانه در اوایل بازی دستمان را بالا بردیم تا انگلیس بتواند کاری را که می خواهد با ما انجام دهد. نمی دانم چرا مقابل انگلیس اینقدر دفاعی بازی کردیم! تیمی که با چند تعویض نیمه دوم توانست انگلیس را دفع کند و دو بار مقابل قهرمان سابق جام جهانی گلزنی کند، چرا نباید از همان ابتدا با آنها روبرو می شد.

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبروشی درباره اخراج های اخیر و مشکلات مالی باشگاه استقلال و همچنین بازی تیم ملی مقابل انگلیس و حضور حسینی در آن ترکیب اظهاراتی را بیان کرد که در ادامه می خوانید. زیر:

از وضعیت فعلی باشگاه استقلال خبر دارید؟

بازی تیم ملی مقابل انگلیس را چگونه تجربه کردی؟

ترکیب تیم ملی از ابتدا بد بود. این بزرگترین اشتباه کی روش بود که تیم ما را خیلی زود دفاعی به زمین فرستاد. می توانستیم حداقل سه یا چهار بازیکن انگلیسی را با دو مهاجم در دفاع نگه داریم. نگذارید با 9 نفر به ما حمله کنند. در ضمن وقتی کی روش در پایان نیمه اول سه تعویض انجام داد یعنی من در ترکیب تیمم اشتباه کردم. اما ظاهرا مجریان تلویزیون عدم حضور بیرانوند در تیم ملی را دلیل باخت 6 بر 2 می دانند. امیدوارم در بازی بعدی مقابل ولز مجریان تلویزیون به جای کار کارشناسی فقط گزارش بازی را بدهند. زیرا آنها مفسر نیستند بلکه گزارشگر هستند.

قطعا نه! گوش آقای فتح الله زاده از این حرف ها پر است، مخصوصاً این آقا و کوچکترین توجهی به آنها ندارد. تا جایی که می دانم شرایط مالی باشگاه استقلال به زودی در راه است و تا پایان زمستان روسیه فقط زغال سنگ باقی می ماند. پس بهتر است آقایان کاری به کار مدیر عامل جدید نداشته باشند وگرنه جانب بزرگان شما را خواهند گرفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فکر می کنی با این نتیجه شرایط برای تیم ملی چگونه پیش خواهد رفت؟

بیشتر در مورد چه کسی صحبت می کنید؟

حمله مستقل به مجریان تلویزیون؛  چرا اشتباهات کی روش را به گردن حسینی می اندازید؟  / مدیر سابق!  به فتح الله زاده کاری نکن وگرنه...

متأسفانه هنگام گزارش بازی تیم ملی از تلویزیون، بارها دلیل گل نخوردن تیم ملی به دلیل خروج بیرانوند از ترکیب اصلی عنوان شد. در حالی که همه صاحبنظران در آن چند روز از حسین حسینی حمایت کردند و گفتند هر دروازه بانی جای او باشد همان شش گل را می زند. دوستان پرسپولیسی من هم از حسینی دفاع کردند و عملکرد او را بی نقص ارزیابی کردند، اما نمی دانم چرا اشتباهات حسینی را مقصر می دانستند!

کادر فنی باید شرایط روحی تیم را بهبود بخشد. البته اگر مجریان تلویزیون بگذارند.

اتفاقاً می خواستم موضوعی را در مورد یکی از مدیران سابق مطرح کنم. واعظی آشتیانی چندی پیش در مصاحبه ای در باشگاه استقلال به انتقاد از مدیریت فتح الله زاده پرداخت و از وی انتقاد کرد. همانطور که همه می دانیم سال ها مشکلات مالی باشگاه استقلال و حالا به سرمربی جدید رسیده است. اگر آجورلو می توانست این مشکلات را حل کند قطعا هنوز در استقلال بود اما حالا که یکی مثل فتح الله زاده آمده باید حمایت شود نه اینکه تخریب شود.