حمله نکونام به استقلالی ها پس از ادعاهای جنجالی/ باید کسانی را که اینگونه صحبت می کنند ممنوع کنند!

وی در پاسخ به این سوال که تا کی قرار است در فوتبال ایران منتظر VAR باشیم؟ او گفت: VAR تنها نیست. در گذشته این همه امکانات وجود داشت یا داوران تست آمادگی جسمانی می دادند؟ کشور ما به گونه ای است که مردم الان عصبی هستند. مردم همه مشکل دارند، بعد داور اشتباه می کند و ما عصبی می شویم. من سالها در اروپا هستم و شما حتی یک بوق ماشین هم نمی شنوید. اما اینجا سلام و خداحافظ و تصادف با بوق است و همه اینها به دلیل مشکلاتی است که در کشور در افکار عمومی جامعه وجود دارد و ربطی به VAR ندارد و کشورهای عربی یک سال است که VAR را معرفی کرده اند. . آیا در آخرین فصل جام باشگاه های آسیا که در آن حضور داشتیم VAR وجود داشت؟ به هر حال، بحث در مورد نتیجه گرفتن، تیم ها، مربیان، بازیکنان وجود دارد. به نظر من اگر VAR در فوتبال ایران وجود داشته باشد، زمان مفید بازی ما 30 یا 40 دقیقه خواهد بود. زیرا آنها می خواهند صحنه را از طریق VAR برای هر ضربه توپ بررسی کنند. فوتبال ما از رده های پایه مشکل دارد چون به فکر تیم های پایه خود نیستیم، چنین مشکلاتی پیش می آید. علاوه بر این، تا زمانی که فدراسیون بخواهد، هیچ اتفاقی نمی افتد. بنابراین باشگاه ها باید فوتبال پایه خود را اصلاح کنند.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت: فردا به مصاف تیمی می رویم که سازماندهی خوبی دارد و دفاعش هم خوب است. بازی های این تیم را دیده ایم و دو تیم با شناخت کافی به رقابت می پردازند. فردا باید مثل همه بازی های قبلی با تمرکز بازی کنیم و باید بازی را ببریم. برای موفقیت باید بیشتر تلاش کنیم. فردا تنها وظیفه ما برد و در بالای جدول است.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان درباره ترتیب داوری بازی فردا گفت: آقای حیدری فوق العاده است. هر وقت افرادی در اینجا بوده اند که به فوتبال کمک کرده اند، ما موفق بوده ایم. بازی هایی بود که در آن بازی را به تساوی کشاندیم یا باختیم، اما داور در ادامه بازی کار کرد. همه ما باید فوتبال بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کنت می تواند با پیکان بازی کند و همچنین شرایط شهاب چگونه است و با توجه به اینکه وقتی استقلال را روی صحنه ای که او گل زد خیلی عصبانی بودید، آیا دوباره بازی می کنید؟ ?? گفت: وقتی کنت مجروح شد ما هم شوکه شدیم. سعی کردیم او را به بازی با مسکن ادامه دهیم، اما بین دو نیمه متوجه شدیم که اگر بازی کند بیشتر مصدوم می‌شود و شاید بتواند بازی کند، اما من ریسک نمی‌کنم که بازیکن با قرص و تاول بازی کند. شهاب گردان نیز اوایل فصل مصدوم شد و در بازی های رسمی از میادین دور بود. او دروازه بان خوبی است و این را نشان داد. روی صحنه ای که گل زده شد عصبانی شدم چون از قبل به استقلال فرصت گلزنی از روی ضربه ایستگاهی داده شده بود. به هر حال ما به ظرفیت گردان اعتقاد داریم و این چشم اندازهای زیادی را برای ما باز کرده است. علاوه بر این، او باتجربه است و سربار تیم ما محسوب می شود. فردا احتمالاً کنت را خواهیم داشت و در کل هر دو دروازه بان ما آماده و در شرایط خوبی هستند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد و در حال رشد است. شروع فصل است و راه درازی برای همه تیم ها در پیش است. وضعیت تیم ما به گونه ای است که بازیکنان و تیم ما پیشرفت خوبی داشته اند و این نشان دهنده کیفیت ماست.

نکونام درباره اینکه گفته می شود در بازی با فولاد باید پنج تا هفت پنالتی برای استقلال گرفته می شد؟ گفت: کسانی که اینطور حرف می زنند باید تحریم شوند تا دیگر کسی اینطور حرف نزند. در بازی با مس کرمان او در دو صحنه به ضرر ما آفساید شد اما من حرفی نزدم. در هر صورت، همه ما باید با عملکردمان به فوتبال کمک کنیم.