حمله هواداران استقلال به این باشگاه/ ساپینتو اولین جام خود را در این هفته از دست می دهد

نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس همراه با عملکرد نسبتا ضعیف استقلال مقابل حریف سنتی و قدیمی اش، سپس یک پیروزی خفیف در آبادان و یک تساوی مقابل مس رفسنجان در روزی که اکثر صاحب نظران استقلال را یکی از ضعیف ترین تیم های این فصل می دانستند. باعث شد تا هواداران استقلال با ترس و نگرانی زیادی از آخرین بازی مقابل تراکتور بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند. اما باخت 2 بر صفر استقلال مقابل تراکتور بول، صبر استقلالی ها را پر کرد.

این انتقادات در حالی مطرح می شود که این تیم قرار است تا چند روز دیگر یکی از حساس ترین بازی های این فصل فوتبال را مقابل تراکتورسازی در جام حذفی برگزار کند. این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی برگزار خواهد شد. هواداران استقلال که از مسابقات تیم محبوبشان ناامید شده اند، وعده های فتح الله زاده برای کسب چهار جام را به فتح الله زاده یادآوری می کنند و به فتح الله زاده هشدار می دهند که در صورت ادامه این روند، اولین جام در این دیدار با تراکتورسازی از دست خواهد رفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از اواسط نیمه دوم بازی استقلال در تبریز، هواداران این تیم شروع به هجوم به باشگاه کردند و تمام عوامل این گروه را مورد خطاب قرار دادند. هواداران استقلال با اشاره به اتفاقات اخیر از جمله مشکلات بازیکنان و … و همچنین به هم ریختگی سبک بازی استقلال احساس کردند که با این شرایط و شرایط قطعا استقلال نمی تواند به نتایج لازم برای قهرمانی مقابل حریفان دور برگشت دست پیدا کند. .