حمله هواداران استقلال به پرسپولیس/ با کنعانی های شما 3 گل خوردیم

همین کافی بود تا هواداران استقلال به شدت به هواداران پرسپولیس حمله کنند و به حضور محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاعی تیم ملی حمله کنند و مدعی شوند این بازیکن در این بازی به شدت ضعیف ظاهر شده است. استقلالی ها در حمایت از روزبه چشمی به حملات پرسپولیس اینگونه پاسخ دادند: ما هم دیدیم که چگونه کنعانی های شما نتوانستند در نیمه دوم مانع گلزنی تیم ملی شوند و در نیمه دوم سه گل خوردیم.

یکی از حاشیه های جالب تیم ملی در جام جهانی، مناظره های آبی و قرمز هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی است که در تعطیلات لیگ برتر یادشان نمی رود برای هم آواز بخوانند. آنها با پرداختن به عملکرد بازیکنان مغربی تیم ملی خود را گرم نگه داشته و آرام آرام برای ورود به دربی آماده می شوند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با پایان نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال کشورمان و انگلیس، بلافاصله موجی از انتقادات در فضای مجازی مبنی بر انتخاب ترکیب اصلی توسط کارلوس کی روش آغاز شد.

در این بین هواداران تیم ملی پرسپولیس با اشاره به حضور روزبه چشمی به عنوان مدافع میانی و نیمکت نشینی کنعانی زادگان و خلیل زاده انتقاداتی را علیه این بازیکن استقلال در فضای مجازی به راه انداخته اند. آنها فکر می کردند تیم ملی در نیمه اول سه گل دریافت کرد. در نهایت چشمی در پایان نیمه اول جای خود را به محمدحسین کنعانی زادگان داد و مدافعی که در چند ماه گذشته در خط دفاعی ثابت تیم ملی بازی می کرد جای او را گرفت. اما ملی پوشان کشورمان در نیمه دوم سه گل دیگر از انگلیس دریافت کردند و مجموع گل های ایران به عدد 6 رسید.