حمله وحشیانه سروش رفیعی به فدراسیون فوتبال; کجای دنیا از بازیکن درصد می گیرند؟/فدراسیون چه مزیتی برای ما دارد؟!



سروش رفیعی در واکنش به اختلافات دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: ابتدا این را بگویم که این کشمکش بین بازیکنان، مربیان و باشگاه ها مدتی است که شدت گرفته است. فدراسیون فوتبال یک سری قوانین وضع کرده که خنده دار نیست، اما پر از اشتباه است. فدراسیون سقفی تعیین می کند و مثلا چهار قانون می آورد تا باشگاه ها را مجبور کند فدراسیون را دور بزند، بعد باشگاهی که اشتباه کرده، فدراسیون نامه هایش را امضا می کند و برایش کارت می دهد. بنابراین این نوع بازی ها از اینجا شروع می شود. یک تیم از تیم دیگر شکایت می کند، آنها امتیاز خود را می گیرند، سپس همان اتفاق برعکس می افتد. بعد از این مشکلات، فدراسیون ما را می خواهد، امتیاز می گیرد و از ما پول می گیرد که تلاش ما را زیر سوال می برد و هواداران را ناراحت می کند. در این مورد اتفاق خاصی نمی افتد.

وی افزود: اولین مشکل این است که بازیکنان در فوتبال کنار هم نیستند. مربیان در فوتبال با هم نیستند. ما جایی نداریم که صدایمان را بلند کنیم که بگوییم آقای فدراسیون عزیز یک چیزهایی را برای ما روشن کنید. فدراسیون شما پاسخی نمی دهد، اما لطفاً مواردی را برای ما روشن کنید. چرا اتحادیه بازیکنان نداریم؟ آیا ما واقعاً این فوتبال را می خواهیم؟

رفیعی همچنین گفت: خیلی از جوانان حالا که در فوتبال هستند آینده شان تباه می شود. بازیکنان به عنوان بازیکنان فدراسیون فوتبال هیچ مزیتی دریافت نمی کنند. فدراسیون از ما درصدی می گیرد اما نه بیمه می شویم و نه حقوق می گیریم. بعداً خواهید فهمید که من پولم را از باشگاهی دریافت کردم که درصدی از من کم کرد. ما در هیچ کجای دنیا حق فدراسیون نداریم. مطمئناً سایر بازیکنان می توانند مانند من پول خود را به دست آورند. آقا یک دلیل بیاورید که چرا بازیکنان باید به فدراسیون حق بدهند. کجای دنیا چنین چیزی وجود دارد؟ حالا که داریم این پول را می دهیم باید بگویم این حق فدراسیون چه سودی برای بازیکنان دارد؟ چرا می گویند ورزشگاه آزادی ویران است و دیگر زمینی در تهران نیست که بتوانیم در آن بازی کنیم؟ چرا باید شهر بازی کنیم؟ چرا VAR وجود ندارد؟ این پول کجا می رود؟ تکلیف این پول چه می شود؟ کمی حساب کنید تا ببینید که این سهم فدرال به عدد قابل توجهی تبدیل می شود. از این پول برای زندگی خود استفاده کنید، اما حداقل یک سال از آن پول را برای زیرساخت های ورزش خرج کنید. اگر زیرساخت ها را تقویت کنید، مطمئناً دیگر بحثی بین تیم ها وجود نخواهد داشت. مثلاً فرض کنید به نفع ما یک آفساید بگیرند. همین موضوع باعث می شود خیلی ها بگویند پرسپولیس دولتی است و … این موضوع باعث هرج و مرج و جنجال در بین مردم می شود. هفته آینده این مشکل برای استقلال و سپاهان تکرار خواهد شد. این اتفاق ناخواسته رخ می دهد و بازیکنان در حالی که با احضار کمیته انضباطی مواجه می شوند، اعتراض می کنند.

در همین رابطه: سخنان تند سروش رفیعی نسبت به استقلالی ها; حداقل یک سال با پرسپولیس باشید و بعد صحبت کنید/فدراسیون باید جوابگوی پولی که می گیرد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال