حمله وحشیانه هواداران استقلال به کاپیتان تیم؛ برگرد پیش خودت آقای حسینی!/ دنیا بعد از جام جهانی تمام نشده است

مصدومیت سیدحسین حسینی قبل از بازی با سپاهان و بعد از بازی با تراکتورسازی در جام حذفی، این دروازه بان را 4 بازی از ترکیب اصلی تیم استقلال دور نگه داشت. با همه این اوصاف حسینی در بازگشت به دیدارهای لیگ برتر در هفته بیستم مقابل پیکان توانست در دو پیروزی مشابه (2-0) این تیم و تفنگداران استقلال را با دو کلین شیت متوالی همراهی کند. اما گل خوب ایوب کلانتری در دیدار مقابل نساجی مازندران با استقبال هواداران استقلال مواجه نشد. حسینی در جریان بازی با گل گهر سیرجان پس از تلاش ناموفق برای گرفتن توپ از مهاجم گل گهر سیرجان مورد انتقاد کارشناسان دروازه بانی و پیشکسوتان استقلال قرار گرفت.

جمعی از هواداران استقلال بارها این تیتر را به اشتراک گذاشته اند: “دو بازی پشت سر هم و دو اشتباه” با نوشته های درشت در صفحات خود. برخی دیگر این را به حسینی یادآوری کردند. وقتی جام جهانی تمام شود و دنیا ادامه داشته باشد، فوتبال تمام نمی شود. برخی از صفحات استقلالی ها وقتی از عملکرد قدرتمند حسینی در آستانه جام جهانی و کلین شیت های متوالی او صحبت می کنند، کاپیتان اصلی تیمشان را به یاد می آورند. “مهمترین بازی استقلال تا پایان فصل است! برگرد پیش خودت سید!”.

حمله وحشیانه هواداران استقلال به کاپیتان تیم؛  برگرد پیش خودت آقای حسینی!/ دنیا بعد از جام جهانی تمام نشده است

اما این دروازه بان در اولین بازی خود پس از بازگشت از جام جهانی دو گل مقابل پرسپولیس به ثمر رساند که تقریباً همه صاحبنظران هر دو گل را حسینی می دانستند و خروج های او را بسیار ضعیف خواندند. او سپس دو گل تراکتورسازی دریافت کرد که یکی از آنها مقصر اصلی تشخیص داده شد. حسینی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گل تراکتورسازی را نیز به ثمر رساند تا در کنار نتایج تیم استقلال (بعد از شروع مجدد مسابقات فوتبال) از او مراقبت بیشتری شود. هواداران این تیم

سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال و کاپیتان اصلی این تیم پس از بازگشت از جام جهانی روند نسبتا خوبی را طی نکرد. حسینی که پیش از اعزام به جام جهانی به ندرت دروازه خود را مقابل حریفان باز می کرد، در 4 بازی قبل از حضور در رقابت های قطر 2022، 4 بازی متوالی را در هفته های نهم، دهم، یازدهم و سوپرجام مقابل ذوب آهن، آلومینیوم، 4 کلین شیت داشت. اراک، هوادار و نساجی مازندران رفتند و راهی جام جهانی شدند.

با گذشت ساعاتی از بازی دیروز استقلال و گلز گهر سیرجان استقلال و با نگاهی به صفحات مجازی مجازی از جمله اینستاگرام و کانال تلگرامی هواداران استقلال می توان دریافت که هواداران این تیم به دلیل حساسیت امتیازات بالای جدول نسبت به عملکرد دروازه بان اصلی تیمش چندان راضی نیست.

با توجه به اختلاف امتیاز کم استقلال، پرسپولیس و سپاهان (صدر جدول)، بسیاری از هواداران استقلال از کاپیتان تیم خود می خواهند که مراقب دروازه تیم استقلال باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال