حمله ویدئویی شدید هواداران استقلال به امیر قلعه نویی/ چرا به پرسپولیسی ها لطف می کنید؟

هواداران آبی دوستی که پس از اطلاع از دعوت نشدن بهترین گلزن و پنالتی تیمشان به اردوی تیم ملی انتظار داشتند نام مهدی قیدی، فوق ستاره ماه های اخیر تیمشان را ببینند، در صدر لیست مهمانان استقلال قرار گرفتند، موجی از حملات گسترده. مقابل سرمربی این تیم استقلال.

آنچه از مرور صفحات هواداران استقلال پس از انتشار فهرست ملی پوشان مشخص است این است که هواداران آبی های پایتخت علاقه ای به این موضوع ندارند که فقط حسین حسینی، روزبه چشمی و محمد محبی به تیم ملی دعوت شده اند و به تعداد آنها. بازیکنان استقلال نسبت به پرسپولیس کمتر راضی نیستند و این مشکلات را مربوط به اتفاقات اخیر پشت صحنه می دانند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

انتشار فهرست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار تدارکاتی مقابل روسیه با واکنش های شدید هواداران استقلال مواجه شده است.

از جمله مطالب جالب در شبکه های اجتماعی استقلالی ها به خصوص در صفحات اینستاگرام و کانال های تلگرامی این بود که هواداران استقلال و مخالفان امیرقلعه نویی معتقد بودند سرمربی تیم ملی استقلالی ها دوست دارد برای پرسپولیسی ها و برای شادی با خودشان رفتار کنند. . و جلب توجه آنها بازیکنان بیشتری از پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کرد!

اما انتقاد هواداران استقلال به همین جا ختم نشد. پس از پایان بازی جام حذفی فوتبال بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد که تصویر داور توسط بازیکنان فولاد (در اعتراض به قضاوت او) تشویق شد، هواداران استقلال بار دیگر این فرصت را غنیمت شمردند و حملات جدیدی را آغاز کردند. امیر قلعه نویی و تیم باشگاهی اش از سیرجان یک گل دریافت کردند.

این موضوع با انتشار فیلم‌های مختلفی از آرشیو نشست‌های خبری چند سال گذشته درباره صحبت‌های قلعه‌نویی که به نوعی به سمت استقلالی‌ها می‌رود، پررنگ شده و همچنان دست به دست هم می‌دهند.

استقلالی ها به امیر قلعه نویی طعنه می زدند که اگر بازیکنان تیم قهرمان استقلال لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارند پس چه کسی باید آن پیراهن را بپوشد؟

هواداران استقلال با اشاره به اسامی بازیکنانی چون سید مهدی حسینی و محمدحسین اسلامی که در لیست قلعه نویی حضور داشتند، این دو را با مهدی قیدی و عارف غلامی مقایسه کردند و احساس کردند فهرست نهایی اعلام شده برای تیم ملی کامل شده است. از تبعیض و سوالات زیاد این است که کادر فنی تیم ملی باید پاسخگوی آنها باشد!