حمله پر جنب و جوش سیاوش یزدانی به ساپینتو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد با توئیتی که سیاوش یزدانی بعدازظهر امروز به اشتراک گذاشت، بازگشت او به تیم طی چند روز آینده امکان پذیر نیست، چرا که وی مستقیما و با متنی از سرمربی تیمش انتقاد کرد. .

او خدمت سربازی خود را در ملوان انجام داد اما یک دقیقه هم برای آن تیم بازی نکرد و در نهایت با استفاده از قانون کفالت توانست پس از چند ماه از خدمت سربازی معاف شود و در ابتدا به استقلال بازگشت. از آن در هشت هفته گذشته هرگز توسط Sapinto استفاده نشده است.

سیاوش یزدانی ظهر امروز با انتشار توییتی به جشن تولد ساپینتو اعتراض کرد.

حمله پر جنب و جوش سیاوش یزدانی به ساپینتو

یزدانی را می توان یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران دانست. بازیکنی که در لیگ بیست و یکم عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی به تیم ملی هم دعوت شد اما ناگهان ماجرای اعزامش به خدمت سربازی شکست و او در نیم فصل از جمع آبی ها جدا شد.

یزدانی در این توییت اعلام کرد که به خاطر جشن تولد ساپینتو شرمنده استقلال است. بازیکنی که در هفته های اخیر برای تیمش بازی نکرده و شاید این توییت عواقبی برایش داشته باشد و به کمیته انضباطی باشگاه نیز احضار شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1847960
21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:24 |
36.6 هزار |

14نقطه نظر

از استقلال خجالت می کشیدم

ویدئویی از جشن کوتاه استقلال در صفحه اینستاگرام ساپینتو منتشر شد که واکنش هایی را نیز در پی داشت. در این کلیپ کوتاه در حالی که سرمربی آبی ها برهنه شده است در محاصره عوامل تیم و چند بازیکن از جمله سید حسین حسینی، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی و … قرار گرفته است. صورت ساپینتو در کیک کوبیده شد. .

2 روز پیش ریکاردو ساپینتو 50 ساله شد و آبی ها برای جشن تولدش علاوه بر لباس شماره 50 برای سرمربی پرتغالی استقلال، به جای تمرین تیمی کیکی هم آوردند تا به او تبریک بگویند. روز تولدش .

عکسی از جشن تولد ساپینتو در حاشیه تمرین 2 روز پیش استقلال که انتقاد آبی ها را نیز به دنبال داشت. جایی که بازیکنان چهره سرمربی را نقاشی کردند.

در حالی که رسانه های رسمی استقلال فیلم این جشن کوچک را منتشر نکردند، این خود ساپینتو بود که فیلم آن لحظات را روایت کرد که با حاشیه هایی نیز همراه بود. اما بزرگترین واکنش مدافع آبی ها بود که به تندی علیه سرمربی تیمش صحبت کرد و ساپینتو را متولد نشده خواند.