حمله چلسی به میلان در آخرین لحظات برای وینگر پرتغالی


سرویس خبر شماره: 1841447
سپتامبر 09, 1401 در 10:07 ب.ظ
792 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه چلسی تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بوده و ستاره هایی مانند رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی، مارک کوکوریا و واسیلی فوفانا را به خدمت گرفته است، اما آبی های لندن عطش تقویت تیم خود را ندارند و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا در آخرین روز نقل و انتقالات، یک عنصر تهاجمی دیگر را به فهرست چلسی اضافه کنند.

روزنامه انگلیسی تایمز گزارش داد که چلسی در حال مذاکره فشرده با باشگاه میلان ایتالیا برای حصول توافق آنها برای انتقال رافائل لیائو وینگر پرتغالی است.

اما ارزش بالای میلان از لیائو کار را دشوار کرد. تایمز مدعی است که میلان حاضر نیست برای فروش وینگر پرتغالی خود به کمتر از 130 میلیون یورو رضایت دهد.

از سوی دیگر برخی رسانه های انگلیسی مدعی هستند که چلسی چشم به مهره دیگری دارد تا در صورت شکست مذاکرات با میلان دست خالی نماند و همزمان با لایپزیگ برای انتقال یوسکو گواردیوول مذاکره می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش یک نشریه انگلیسی، چلسی در حال تلاش برای جذب رافائل لیائو از میلان در آخرین روز نقل و انتقالات است.

حمله چلسی به میلان در آخرین لحظات برای وینگر پرتغالی

روزنامه تایمز گزارش داد که توماس توخل از مدیران چلسی خواسته تا ظرف 24 ساعت آینده یک مهاجم و یک هافبک تهاجمی را به خدمت بگیرند. به جز لیائو، دیگر هدف چلسی آرسن زاخاریان است که در خط هافبک دینامو مسکو بازی می کند.