حمله کاپیتان سابق استقلال به عضو هیئت مدیره

مدافع سابق آبی ها در ادامه انتقادات خود را خطاب به سرمربیگری عنوان می کند و با تاکید بر اینکه شرایط خارج از حوزه فنی برای این تیم خوب نیست، تصریح می کند: متأسفانه جدای از این ماجرا، شرایط اصلا خوب نیست. بازیکنان حق دارند مطالبات خود را پیگیری کنند. در زمان ما چنین وضعیتی بود. امیدوارم پرونده شکایت استراماچونی هر چه زودتر به نتیجه برسد. استراماچونی بحث امروز شهر است و همه درباره او صحبت می کنند.

1840863


سرویس خبر شماره: 1900255
آوریل 21, 1402 در 3:53 ب.ظ
1.3K |

0نقطه نظر

صادقی: زمانی که در دبی و استانبول بودید، هیئت مدیره ای هم وجود داشت؟

مدافع سابق استقلال در پایان با اشاره به عملکرد محمد مومنی گفت: چرا باید در هیئت مدیره باشگاه حضور داشته باشند در حالی که واقعاً هیچ کاری انجام نمی دهند؟ به آقای مومنی، اگر کاری از دست شما برنمی آید، لطفاً با یک خداحافظی همه ما را خوشحال کنید! وقتی نتایج مثبتی در باشگاه ندارید لطفا هر چه زودتر استقلال را ترک کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امیرحسین صادقی در ابتدای صحبت های خود از بازیکنان این تیم به خاطر کسب نتایج رضایت بخشی در فصل جاری تشکر کرد.: استقلال در زمین وضعیت خوبی دارد و آن هم فقط از نظر نتیجه گرفتن. بسیار امیدوارکننده بود که آنها اختلاف 8 امتیازی را در صدر جدول رده بندی جبران کردند و اکنون یکی از شانس های قهرمانی هستند.

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق و مدافع ملی پوش این تیم که همچنان به عنوان یکی از منتقدان شرایط مدیریتی این تیم شناخته می شود در جدیدترین مصاحبه های خود به چالش های اخیر آبی ها پرداخت.

صادقی به اظهارات امروز محمد مومنی مبنی بر بی نتیجه ماندن جلسات هیات مدیره واکنش نشان داد و گفت: بارها در مورد اعضای ورزشی هیات مدیره استقلال صحبت کرده ام. متاسفانه تغییری در ترکیب اعضای هیئت مدیره ایجاد نشده است. وقتی دوستان در شروع فصل گذشته در زمان مدیریت قبلی با خانواده در استانبول یا دبی بودند، هیئت مدیره چیزی نداشت؟ یا آن ماشین هایی که دوستان از باشگاه گرفته اند و می گویند پول آن ها را پرداخت کرده اند، هیئت نیاورده است؟

کاپیتان سابق استقلال با گلایه از شرایط این تیم مدعی است اعضای هیئت مدیره باید برای مدیریت شرایط آبی پوشان تلاش بیشتری کنند تا از شرایط فعلی خارج شوند.

حمله کاپیتان سابق استقلال به عضو هیئت مدیره

کاپیتان سابق استقلال در ادامه گلایه های خود به عدم مدیریت پرونده بدهی آندره آ استراماچونی اشاره کرد که منجر به حذف این تیم آسیایی شد. سه سال است که از استراماچونی صحبت می کنند و هیچ کاری نمی کنند. در این مدت اراده ملی برای پرداخت به او وجود نداشت. وگرنه الان اوضاع اینجوری نبود. با این وضعیتی که همه می بینیم، الان پول پرداخت نمی شود. جدا از عزم ملی، وقتی در باشگاه پول بود، بی کفایتی لیدرها باعث شد که پول پرداخت نشود. فقط مدیران به اسم خودشان فکر می کنند و اصلا به آینده استقلال فکر نکرده اند. اگر آنها مشتاق باشگاه بودند، می توانستند ذره ذره هزینه آن را پرداخت کنند، اما کاری نکردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها هر چقدر هم از نظر نتیجه گیری در این فصل شرایط بدی داشته باشند و در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل همچنان مدعی اصلی قهرمانی هستند، بیرون از زمین با بحران بزرگی روبرو هستند. از حذفی دیگر از لیگ قهرمانان آسیا که فصل گذشته تلاش آنها برای قهرمانی را به هم زد تا بدهی های کلان، مشکلات مالی و اختلافاتی که آینده روشنی را برای هواداران رقم نمی زند.