حمیداوی: مربیگری چیزی است که من به آن تعلق دارم

فرهاد حمیداوی که به تازگی به عنوان مدیر فنی به لیگ یک شمس آذر قزوین پیوسته از علاقه خود به مربیگری می گوید.

حمیداوی: مربیگری چیزی است که من به آن تعلق دارم

وی در خصوص ورود خود به عرصه فنی فوتبال به خبرنگار ما گفت: همانطور که می دانید قبل از شروع به کار به عنوان مالک و مدیر با اصرار استاندار مشهد و با هدف کمک به فوتبال خراسان فوتبالی بودم. بازیکن و مربی فوتبال بازی کرده ام و افتخار شاگردی اساتید بزرگی چون مایلی کهن، فیروز کریمی، مجید جلالی و… را در کارنامه خود دارم و پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در رده های پایه بر تن کرده ام. این در حالی است که من سال ها علم مربیگری را دنبال می کنم و مدارک لازم را برای آن به دست آورده ام، بنابراین امروز دقیقاً همان کاری را انجام می دهم که به آن تعلق دارم.

فرهاد حمیداوی در خصوص شایعه حضورش در نفت آبادان افزود: دوستان نزدیکم می دانند آن قسمتی از قلبم که برای هیچکس نیست برای تیم نفت آبادان می تپد چرا که از زمانی که هستم طرفدار این تیم بوده ام. من از همه هواداران نفت به خاطر لطف و محبتشان تشکر می کنم و با تک تک این عزیزان به گرمی دست می فشارم اما در حال حاضر با توجه به تعهدی که به شمس آذر و نفت آبادان دارم در این باشگاه هستم. آقای کریمی در لیگ برتر از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرهاد حمیداوی در زمان مالکیت شهر خودروی مشهد همواره خواستار کار فنی و تمرینی بود. او که سابقه فوتبالی در گذشته دارد، هرگز علاقه خود را به تمرینات پنهان نکرده است. در چنین شرایطی حمیداوی مدتی مدیریت فنی باشگاه را از شمس آذر قزوین بر عهده گرفت تا به آرزوی سرمربی شدن خود نزدیک شود.

مدیر فنی شمس آذر در مورد سطح مسابقات لیگ دسته اول افزود: سطح مسابقات و برنامه ریزی تیم های لیگ برتر با گذشته بسیار متفاوت است و رقابت تیم ها برای صعود شدید است، امسال تیم هایی در لیگ دسته اول حضور دارند. که حتی می تواند با تیم ها رقابت کند آنها همچنین بهترین لیگ را دارند. اما تیم ما (شمس آذر) مالکیت دلسوز، مدیریت جوان و مدبر، کادر فنی و بازیکنان توانمندی دارد. ما به صعود فکر می کنیم و به امید حضرت حق امیدوارم صعود لیگ نماینده مردم قزوین باشد و آنها هم در لیگ یک تیم داشته باشند.

وی با اشاره به سابقه همکاری با شهر خودرو به عنوان مالک این باشگاه گفت: قصد ندارم به گذشته برگردم و در مورد مسائلی که همه از نتایج او مطلع هستند صحبت کنم و دلیل اصلی آن خادمی امام رئوف و کمک به فوتبال خراسان بود. اگر گروه شهر خودرو در سال 1396 به کمک فوتبال مشهد نمی آمد و تیم پدیده را نمی خرید، بدون داشتن تجربه تیم آسیایی چند سال پیش تمام می شد که به خاطر مردم خوب استان خراسان آمدم. و الان که نیستم فقط به خاطر مشهدی هایی که عاشق فوتبال هستند ناراحتم.


سرویس خبر شماره: 1851651
12 نوامبر 1401 ساعت 13:53 |
14.1 هزار |

1نقطه نظر

از هواداران نفت آبادان تشکر می کنم

حمیداوی در خصوص وضعیت شمس آذر از قزوین گفت: باشگاه شمس آذر تیمی است که از نظر لجستیکی از وضعیت خوبی برخوردار است و نتایج این تیم نشان از آن دارد. آقای زندی از دوستان خوب من هستند و بعد از درخواست همکاری بدون تردید پذیرفتم که کمک به دوستان همیشه جزو اولویت های من در سال های اخیر بوده است. در تیم شمس آذر مجموعه کاملی از مالکان خوب و علاقه مند و مدیریت مجرب و همچنین کادر فنی با دانش و بازیکنان مستعد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که می توانند شمس آذر را به بهترین های لیگ تبدیل کنند.