حمید رجبی: خودمان را نابود نمی کنیم!

سرمربی فولاد گفت حواشی دیدار با پرسپولیس را فراموش کرده و به دنبال پیروزی مقابل تراکتور است.

حمید رجبی: خودمان را نابود نمی کنیم!

سرمربی فولاد با اشاره به پیروزی این تیم در بازی قبلی گفت: فولاد نشان داد در بازی پرسپولیس حرف های زیادی برای گفتن دارد و می خواهد هوادارانش را راضی کند. این بزرگترین انگیزه ما در تراکتورسازی است. ما از مردم خوزستان می خواهیم سرشان را بالا بگیرند. امیدوارم در بازی تراکتورسازی نتیجه لازم را بگیریم. البته نکونام در این دیدار در کنار زمین حضور ندارد و غیبت او قطعا تاثیرگذار است. امیدوارم بازیکنان با نتیجه خوب به او هدیه خوبی بدهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به دلیل محرومیت جواد نکونام، حمید رجبی معاون او در آستانه بازی با تراکتورسازی صحبت کرد. سرمربی فولاد با اشاره به زلزله اخیر خوی گفت: ابتدا به همه مردم ایران به ویژه ترک ها که در زلزله خوی جان باختند تسلیت می گویم. متأسفانه بسیاری بی خانمان ماندند و تعداد زیادی از خوی ها نیز آسیب دیدند.

رجبی در پایان گفت: برنامه های بزرگی در سر داریم که نمی گذاریم به این راحتی خراب شود. بازی های مهمی در پیش داریم و بعد از آن راهی لیگ قهرمانان می شویم. روزی که اجازه دادیم حاشیه ها به فولاد برسد، خودمان را نابود کردیم. جواد نکونام هم روی این موضوع اصرار داشت و به خاطر آن تمرکزمان را از دست ندادیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دستیار جواد نکونام درباره حواشی و اتفاقات بازی پرسپولیس نیز می گوید: ما بدون توجه به حواشی این دیدار روی بازی تراکتورسازی تمرکز کردیم. دیدید که هیچ کدام از مربیان ما فردای بازی مصاحبه نکردند چون ماجراهای بازی با پرسپولیس عصر همان روز برای ما تمام شده بود و از فردا تمرینات را با جدیت از سر گرفتیم. می دانستیم که مدیریت حاشیه ها می تواند مانع بزرگی بر سر راه فولاد باشد.

وی درباره اقدام خوب فولاد برای کمک به مردم این شهر می گوید: آقای نکونام سرمربی تیم این پیشنهاد را مطرح کردند و بلافاصله با استقبال همگان مواجه شد. تصمیم داریم بیشتر پاداش تور تخت جمشید را به زلزله زدگان اهدا کنیم. البته گفتیم هرکسی بخواهد می تواند بیشتر بپردازد. امیدوارم کمک کوچکی برای مصدومان باشد. با شنیدن این خبر حال همه بد می شود. هیچ یک از ما نمی توانیم وضعیت امروز مردم خود را درک کنیم.


سرویس خبر شماره: 1867881
11 فوریه 1401 @ 7:02 ب.ظ
7.5 هزار |

7نقطه نظر

تراکتورسازی خیلی خوب بازی می کند، خوشحالیم که با هواداران آنها دیدار می کنیم

وی همچنین با تمجید از تیم حریف گفت: تراکتورسازی خیلی خوب بازی می کند و نتایج خوبی می گیرد که انگیزه بیشتری برای رویارویی با آنها دارد. شکی نیست که بازیکنان فولاد مثل بازی با پرسپولیس با تمام وجود به میدان خواهند رفت. امتیاز فنی لازم را به آنها دادیم و آماده شروع مسابقه هستیم.

رجبی درباره دیدار فردا مقابل تراکتورسازی در تبریز می افزاید: از دیدار با هواداران پرشور این تیم بسیار خوشحالیم. هواداران فولاد هم مثل آنها هستند. فردا به مصاف یکی از بهترین و تکنیکی ترین تیم های ایران می رویم. آقای خمس تراکتور را متحول کرده است. بازی های اخیر آنها کاملاً گویای این موضوع است.