حمید مطهری نمره قبولی و خطا در قضاوت

بارقه های امیدی که هر از چند گاهی در تدارک حملات و ارائه بازی ترکیبی این تیم به چشم می خورد، نوید تیمی با برنامه و جنگنده را برای آینده می دهد. هواداران فوتبال نساجی صبر و حوصله زیادی دارند و از حمایت سرمربی دریغ نمی کنند تا بار دیگر نمایشی خیره کننده شبیه همان جام حذفی به نمایش بگذارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گفته رضا جعفری اشتباهات بازیکنان نساجی باعث می شود تا نساجی در پایان فصل به دنبال امتیاز باشد و هیچکس این اشتباهات داوری را به خاطر نمی آورد. مطهری با حضور علی شجاعی در نشست خبری با اشاره به مصدومیت گونه و ابروی هافبک نساجی نسبت به وضعیت داوری اعتراض کرد و با عصبانیت کنفرانس را ترک کرد.

در آخرین مورد، شمالی ها به تصمیمات داور برای برخورد داخل محوطه جریمه اعتراض کردند. ضربه گلی که تبدیل به پنالتی شد اما دوباره به همان ضربه گل تبدیل شد. تصمیمی بحث برانگیز با دو تغییر. جالب اینجاست که مطهری حتی در زمانی که پنالتی برای این تیم اعلام نشده بود اعتراضی نکرد و روند بازی را به کندی دنبال کرد اما پس از اشاره داور به نقطه پنالتی و مشورت مجدد با دستیار و ارائه نظر، در نهایت صبر مطهری به پایان رسید. .شد.

حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود در چهار بازی سه امتیازی شده و بدون برد در انتهای جدول قرار دارد.

حمید مطهری نمره قبولی و خطا در قضاوت


سرویس خبر شماره: 1841354
سپتامبر 09, 1401 در 03:05 ب.ظ
2.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در آزمون و خطای سرمربی جوان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مازندران یکی از تیم هایی بود که تمرینات آماده سازی پیش فصل را به موقع آغاز کرد و در مسابقات تدارکاتی نتایج قابل قبولی کسب کرد اما امتیازات هفته های ابتدایی این تیم دلگرم کننده نیست. . البته این تصویر کاملی از عملکرد مطهری در چهار هفته اول نیست. اشتباهات داوری در سه مسابقه متوالی و اشتباهات ترکیبی و تاکتیکی مطهری تاثیر بسزایی در امتیازات نساجی داشت. در این میان، به نظر می رسد اشتباهات داوری تأثیر بیشتری نسبت به سایر موارد داشته است.

مطهری از ابتدای فصل تا نشست خبری بعد از بازی دیروز مقابل پیکان قصد داشت از ورود به حاشیه ها خودداری کند اما سرانجام روز گذشته با درخواست هواداران و مدیر رسانه ای این تیم قفل زبان مطهری باز شد. او از سه هفته متوالی اشتباهات قابل توجه داوری ابراز تاسف کرد. در هفته دوم مقابل سپاهان به گفته کارشناسان داوری اخراج دروازه بان و ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه به سود این تیم اعلام نشد. هفته بعد و دوباره در خانه به گفته همه کارشناسان یک گل آفساید دریافت کرد و دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست داد.

علاوه بر این، سرمربی نساجی همیشه در حال تغییر است و ترکیب مورد نظر خود را پیدا می کند. او در سه هفته اول در قلب خط دفاعی به شیری اعتماد کرد اما نتیجه مورد انتظار را نگرفت و در آخرین بازی از امیرمهدی جانملکی استفاده کرد و این تغییر تاکتیکی باعث شد تا ببرها اولین کلین شیت را کسب کنند. فصل بعد از سه هفته اعتماد به جوانانی چون جانملکی و جوادیان، محصول آکادمی این باشگاه، نشان می دهد که او از تغییرات بزرگ نمی ترسد و به جوانان اعتماد دارد و به نظر می رسد کم کم به ترکیب مورد نظرش نزدیک می شود.