حمید مطهری پشت شجاعی شجاع است

مطهری با این واکنش نشان داد که علاوه بر دانش فنی بالای خود، بر جنبه روانی بازی نیز مسلط است و با وجود فشار و حملات همچنان از بازیکنانش حمایت می کند. با این شرایط اگر در بازی بعدی که دربی شمال خانه ملوان است اتفاق خاصی رخ ندهد، شجاعی در ترکیب اصلی این تیم خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1867127
8 فوریه 1401 ساعت 03:00
770 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازیکن نساجی باید برای مربیش بمیرد!

روز گذشته در جریان بازی تیم های نساجی مازندران و سپاهان برخی از هواداران نساجی علیه علی شجاعی بازیکن این تیم شعار سر دادند که این اتفاق با واکنش شدید مطهری و دفاع او از شجاعی در کنفرانس پس از بازی همراه شد.

حمید مطهری پشت شجاعی شجاع است

در دیدار مقابل سپاهان که دومین باخت فصل نساجی در وطنی است، تیم مطهری نمایش بدی از خود نشان نداد اما به دلیل یک لحظه غفلت و نمایش بی نقص رضاییان و نورافکن، تک گل بازی را دریافت کردند. اوایل نیمه دوم در ادامه برخی از تماشاگران این تیم علیه علی شجاعی بازیکنی که پیش از این پیراهن نساجی می پوشید، آواز خواندند و او را بی علاقه خواندند. بازیکن سابق پرسپولیس دقایقی بعد در دقیقه 77 زمین را ترک کرد اما واکنش مطهری به آن جالب بود.

1795642

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. نساجی با هدایت مطهری برای اولین بار در نیم فصل اول در میانه جدول قرار گرفت و طبق قولی که در ابتدای فصل به هواداران این تیم داده بود، وطنی بار دیگر به جهنم تیم های رقیب تبدیل شد. . . ببرهای مازندران در نیم فصل اول در بازی های خانگی پیشتاز ظاهر شدند و از 8 بازی با 4 برد و 3 تساوی تنها یک باخت مقابل صنعت نفت آبادان داشتند.

مطهری در کنفرانس پس از بازی با اشاره به این اتفاق، حمایت کامل خود را از علی شجاعی اعلام کرد و گفت: اگر مصدومیت علی شجاعی نبود، هرگز او را از زمین بیرون نمی‌کشید بین دو تیم ادامه داشت تا فردا شجاعی همچنان در زمین حضور داشت و مطهری با اشاره به اینکه علی شجاعی را کم غیرت خواندن با قراردادی به ارزش سه برابر مبلغ پیشنهادی نساجی و پیوستن به تیم استانش ظلم به او دانست. سرمربی شمالی ها با اشاره به حضورش به عنوان مربی در نساجی در دوران سرمربیگری مجید جلالی افزود: هواداران نساجی یکی از پرشورترین هواداران فوتبال ایران هستند و با وجود سختی ها و مشقت های غیرقابل تصور، هرگز دست از تلاش برنداشته اند. حمایت از تیم خود و اینکه تعداد کمی از خوانندگان هوادار هستند مطهری از هواداران واقعی نساجی خواست که مراقب این افراد باشند. سرمربی نساجی در پایان مسئولیت باخت تیمش را بر عهده گرفت و از عملکرد بازیکنان به خصوص علی شجاعی دفاع کامل کرد.

1795641