حواستون پرت نشه نیمار و امباپه هم بر سر پنالتی با هم دعوا میکنن!

* چهارمین فصل حضور خود را در استقلال سپری می کنید. تیمی که برای حمایت از آن به ورزشگاه می رفتید. قصد داری چند سال در استقلال بازی کنی؟
رزاوند: استقلال از آن دسته تیم هایی است که همیشه باید شرایط خوبی داشته باشی و هواداران تو را بخواهند. تا زمانی که هواداران مرا بخواهند در تیم خواهم ماند. هر بار که آنها من را نمی خواهند، از تیم جدا می شوم. اما از نظر خواسته قلبی باز هم می خواهم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. این موضوع به نظر هواداران بستگی دارد و هواداران در مورد آن تصمیم می گیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* راستش را بخواهید در مسابقات زیادی مورد انتقاد هواداران قرار گرفته اید. اما وقتی آمار را در پایان بازی بررسی کردیم، شما جزو بهترین های تیم بودید. جالب است بدانید همه مربیانی که با شما کار کردند از عملکرد شما راضی بودند. فکر می کنید چرا تلاش شما در زمین توسط مربیان دیده شد اما توسط هواداران نه؟
رضاوند: وضعیتی که شما می گویید به دلیل وضعیت کرونا بود. چون هواداران نزدیک به 2 سال و کمی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. به نظر من وقتی هوادار به ورزشگاه می آید و مسابقه را از نزدیک می بیند می تواند نظر بهتری را شکل دهد چون همه چیز جلوی چشمش است. سال گذشته هیچ شکستی نداشتیم اما این اتفاقات برای من افتاد. تیم ما حتی تا پایان فصل هم شکست نخورد. در مقطعی تیم می بازد و طبیعی است که هواداران انتقاد کنند. اما تیم ما در آن زمان شکستی را متحمل نشد. روزی که از استقلال رفتم فکر می کنم چهار پنج امتیاز از پرسپولیس عقب بودیم. شرایط تیم ما خوب بود و انگار در شرایط بدی نبودیم. اما در آن لحظه احساس کردم با رفتن می توانم هم به استقلال کمک کنم و هم به خودم. این وضعیتی که شما می گویید فقط در بخشی از فصل قبل رخ داده است. وگرنه من 2 سال قبل در تیم بودم و بازی می کردم و مشکلی نبود. هر وقت طرفدارانم من را در جایی می بینند همیشه به من احترام می گذارند. چه زمانی که تحت فشار بودم و چه قبل از آن. در زمان استراماچونی شاید فضا برای من بهتر از الان بود. تکرار می کنم برای هر بازیکن استقلالی ممکن است این اتفاق بیفتد. شاید الان هم بازیکنانی باشند که در مقطعی از فصل تحت فشار بودند. حالا دیگر بازیکنان در تیم ماندند و بازی کردند اما من در آن زمان تصمیم گرفتم با رفتن به استقلال و خودم کمک کنم.

1799777
1799778

* رقابت در بالای جدول به طرز وحشتناکی فشرده است. فکر می کنید در پایان فصل چه اتفاقی می افتد؟
رزاوند: شاید اگر دو سه هفته پیش استقلال قهرمان می شد، هیچکس او را باور نمی کرد. چون فاصله ما به 8 امتیاز رسیده بود. اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی به بازی انجام دهیم و به اطراف نگاه نمی کنیم. ما فقط سعی می کنیم در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. ما کاری به تیم های دیگر نداریم. ما فقط روی بازی های خودمان تمرکز می کنیم تا در هر بازی پیروز شویم. امیدوارم در پایان فصل اتفاق خوبی برای تیم ما بیفتد.

1799779
1799781
1799782

رضاوند که در بازی های قبلی آبی پوشان جزو بهترین های این تیم بود، در بازی دیروز مقابل نفت مسجد سلیمان برای دومین بازی متوالی توانست پاس گل بدهد و البته مهم ترین اتفاق، گلزنی بود. با استقلال بعد از 3 سال و 2 ماه. بازیکنی که همیشه خوب و مناسب بوده، سرعت حرکت آبی ها در خط هافبک هم خوب و قابل قبول بوده است.


سرویس خبر شماره: 1869268
19 فوریه 1401 @ 11:46 ق.ظ |
1.1 هزار |

0نقطه نظر

رضاوند: سجاد هم گفت مهدی باید بجنگد و هت تریک کند

* اتفاقا سوال بعدی من هم در همین موضوع بود. با حضور ساپینتو در پست 10 بازی می کنی از این موضوع راضی هستی؟
رضاوند: من در رده دهم هم بازی کردم اما اگر واقع بین باشیم بازیکن شماره 8 محسوب می شوم و نه تنها بازیکن دهم هستم. من سال گذشته در فولاد در این پست بازی کردم و مشکلی برای حضور در این قسمت از زمین ندارم. اما پیام اصلی من شماره هشت است. بازیکنانی مثل مجتبی جباری، آیاندا پاتوسی و فرشید اسماعیلی شماره 10 محسوب می شوند، شاید برخی از هواداران فکر کنند من در پست شماره 10 بازی می کنم اما اینطور نیست.

* از بازی بگویید، بعد از مدت ها توانستید برای استقلال گلزنی کنید.
رضاوند: گل زدن در تیم استقلال خوب است. در چند سالی که برای این تیم بازی کردم، تمام تلاشم را برای پیروزی انجام دادم و به گلزنی فکر نمی کردم. شاید یکی از نقاط ضعف من باشد، اما تمام تلاشم را کردم که فقط تیمم پیروز شود و امروز نوبت من بود که گل بزنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرم و کیفیت آرش رضاوند در لیگ بیست و دوم فراتر از فصول گذشته در بازی با استقلال است. بازیکنی که در نیم فصل گذشته تهران را به مقصد اهواز ترک کرد و عملکرد خوبی در تیم فولاد داشت. نبوغ او در این تیم نکونام را بر آن داشت تا قرارداد رضاوند را دائمی کند اما مخالفت های ساپینتو نیز این بازیکن را به حضور در استقلال امسال کشاند.

دیروز پس از پایان بازی استقلال با آرش رضوند در گوشه ای از میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت و گو کردیم و گفتگوی او را با خبرنگار مجله اخبار فوتبال در زیر می خوانیم:

* به فولاد اشاره کردید. نکونام در ابتدای فصل اصرار داشت که به اهواز بروید اما ساپینتو مخالف بود. فکر کنم می خواستی برگردی فولاد. اما این اتفاق نیفتاد و ماندن در استقلال به شما کمک کرده است.
رضاوند: همه از علاقه قبلی من به استقلال خبر دارند. اما سال گذشته شرایطی پیش آمد که بدون اینکه چیزی بگویم از تیم جدا شدم. برای من در فولاد خیلی خوب پیش رفت. قبل از بازگشتم به استقلال در ابتدای فصل، جو خوب نبود. بیشتر به خاطر همین مشکلات بود که می خواستم به فولاد برگردم. اما همه می دانند که من چقدر استقلال را دوست دارم. در نهایت پس از صحبت با ساپینتو و تشویق من برای بهتر شدن اوضاع، از من خواست که در تیم بمانم و اینطور شد.

1799776

* یکی از فصل های درخشان خود را سپری می کنید. نظر شما در مورد مسابقه امسال چیست؟
رضاوند: امسال و از اول فصل شرایط برای من خیلی خوب بود و جو خوبی حاکم بود. تقریباً می توانم بگویم که امسال در پست مورد علاقه ام بازی می کنم. سال گذشته سیستم تیم متفاوت بود. برخی از بازیکنان ممکن است خود را با یک سیستم وفق دهند و نه سیستم دیگر. فصل گذشته با سیستم 343 و با حضور 2 هافبک دفاعی بازی کردیم. اما امسال با یک هافبک دفاعی و 2 بازیکن بازی می کنیم که به پست من نزدیکتر است.

1799775

جزئیات تعمیر و نگهداری:

* از پاس گلی که به قائدی دادی صحبت کنیم. قبل از گرفتن توپ از محبی، چند بار به اطراف نگاه کردی، سپس توپ را به قائدی دادی و در نهایت گل دوم استقلال را به ثمر رساندی.
رضاوند: مهدی بازیکن باهوشی است و موقعیتش عالی است. اولین سالی نیست که من و او همبازی هستیم و سه فصل خواهد بود که با هم بازی خواهیم کرد. ما همدیگر را خوب می شناسیم. قبل از حرکت، به قول شما او را دیدم. امروز بادکنک های ما علامت گذاری شد. در بازی با ملوان دو پاس گل به رضا میرزایی و محمد محبی دادم که آن توپ ها بدون علامت رفت. در بازی با مس کرمان پاس خوبی دادم که کمک داور آن را آفساید کرد و کارشناسان گفتند تصمیم داور اشتباه بوده است. در کل باید بگویم مهدی قائدی حرکاتی با عمق فوق العاده انجام می دهد.

* امسال در پست مورد علاقه ام بازی خواهم کرد
* برخلاف تصور رایج، من بازیکن پست 8 هستم
* در شروع فصل جو خوب نبود و می خواستم به فولاد برگردم
* فصل گذشته هنگام جدایی می خواستم به خودم و استقلال کمک کنم
* با قائدی بحثی نداشتیم و به خاطر صحنه پنالتی بود
* امباپه و نیمار بر سر یک پنالتی با هم درگیر شدند
* دوست دارم با لباس استقلال خداحافظی کنم

1799773

*بعد از پایان بازی عکسی از شما و مهدی قیدی منتشر شد که انگار از اشتباه پنالتی صحبت می کنید. چند موضوع در این زمینه وجود داشت. میشه این صحنه رو توضیح بدی؟
رضاوند: همیشه این اتفاقات می افتد. ببینید بازی قبلی را بردیم، برای تیم حاشیه درست کردند، بازی امروز هم همینطور است. این اتفاقات همیشه در استقلال می افتد. بحث خاصی نبود. وقتی پنالتی گرفتیم یکی دو نفر از بچه ها به سجاد شهباززاده گفتند شوت کن. خود مهدی بنده خدا گفت اگر سجاد بخواهد می تواند بیاید پنالتی بزند اما نمی خواهد گل بزند. سجاد هم گفت مهدی را برای هت تریک بزن. وسعت گفتگو همین بود. بعد از آن هم سجاد رفت تا مهدی را بغل کند و در رختکن با هم صحبت کردیم. این چیزا طبیعیه حتی نیمار و امباپه هم برای ضربات پنالتی رقابت می کنند. ما دعوا نکردیم. چون شرایط تیم خوب است، خیلی ها به دنبال حاشیه هستند. واقعیت این است که هیچ اتفاقی نیفتاده است. بحث پنالتی بین سجاد و مهدی مطرح شد که در نهایت توسط قائدی به ثمر رسید.

* در بازی با ملوان تصویری از شما منتشر شد که به جعفر سلمانی می گویید قبل از گل اول استقلال توپ را برای قیدی بفرستد. این اتفاق افتاد و تیم به گل رسید. آیا این صحنه می تواند به این معنی باشد که شما به تیم دستور می دهید؟
رضاوند: واقعیت این است که چون 2 ماه مصدوم بودم و رباط داخلی ام مشکل دارد، نتوانستم خودم را بچرخانم. وقتی به جعفر سلمانی پاس دادم، گفتم به قائدی پاس بده. اگر مشکل مصدومیت نداشتم و می توانستم برگردم، خودم به مهدی روی می آوردم. اما چون خودم مصدوم بودم فقط توانستم برای سلمانی دست تکان بدهم تا توپ را به قائدی بدهم. اگر 90 دقیقه بازی با ملوان را تماشا کنید، پایم خم شده است. رباط داخلی من آنقدر خراب است که به سختی بازی کردم. به نظر من آن پاس با هوش خود جعفر سلمانی بود و من در آن صحنه کار خاصی انجام ندادم.

آرش رضوند که دیروز یکی از بهترین بازی هایش را در لباس استقلال به نمایش گذاشت، ماجرای عکس های جنجالی اش با مهدی قیدی را مطرح کرد.

حواستون پرت نشه نیمار و امباپه هم بر سر پنالتی با هم دعوا میکنن!