حواشی اولین تمرین تیم ملی در چهارده صفر دو!

پس از تشویق کاپیتان تیم ملی، بازیکنان تمرینات خود را آغاز کردند.

ملی پوشان پس از مدت کوتاهی در ساختمان پلتون در میانه میدان با هم دیدار کردند سپس مهدی تاج در جمع ملی پوشان به ایراد سخنرانی پرداخت که عمدتا به آرزوی موفقیت برای کادرفنی جدید و بازیکنان اختصاص داشت. تیم.

در ضمن دروازه بان های تیم ملی قبل از شروع تمرین همزمان با شروع آب پاشی بدون توجه به خیس شدن و حال خوب عکس یادگاری گرفتند.

اولین صحبت های مهدی طارمی و رامین رضاییان به عنوان دو دوست قدیمی و صمیمی در حین گرم کردن از نکات جالب تمرین امروز بود.

در ادامه احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی برای لحظاتی صحبت کرد و با توجه به سردی هوا ترجیح داد به درخواست روسای فدراسیون و مسئولان وزارت ورزش در حمایت همه جانبه صحبت های خود را خلاصه کند. اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی.

این تمرین در شرایطی دنبال می شود که مهدی تاج و مهدی محمدنبی به عنوان مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در محل تمرین حضور داشتند و پیش از شروع روز امروز با ملی پوشان گفتگوی دوستانه و گرمی داشتند. جلسه آموزش.


سرویس خبر شماره: 1896918
آوریل 01, 1402 در 05:23 ب.ظ
7.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

از گفتگوی خصوصی امیر و طارمی به درخواست کاپیتان

کاپیتان تیم ملی همچنین از مسئولان فدراسیون خواست تا به استفاده مناسب از فرصت های فیفادی و آمادگی حداکثری برای تیم ملی توجه کنند.

اولین تمرین شاگردان امیر قلعه نویی با حضور تمامی بازیکنان از لحظاتی پیش در اردوی تیم ملی آغاز شد.

حواشی اولین تمرین تیم ملی در چهارده صفر دو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرین تیم ملی امروز در اردوی تیم های ملی زیر نظر امیر قلعه نویی و معاونانش در حال برگزاری است.

رحمان رضایی که در اولین تمرین تیم ملی به عنوان دستیار امیر قلانوی در اردوی تیم ملی حضور داشت، امروز نیز مانند روز قبل در محل تمرین حاضر نشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازیکنان المان ها را زیر نظر اعضای کادر فنی انجام دادند و به شرطی که امیر قلعه نویی نیز با بارانی مخصوص خود بر تمرین نظارت کند.

شاید جالب ترین نکته تمرین امروز، گفتگوی دو طرفه امیر قلعه نویی و مهدی طارمی قبل از شروع تمرین بود که یکی دو دقیقه در فضایی دور از سایر بازیکنان و کادرفنی گفتگوی خصوصی داشتند.