حواشی تمام نشدنی بازیکن سابق استقلال / نکونام: نمی دانیم این بازیکن کجاست!

وی در خصوص بازی امروز نیز گفت: شباب الاهلی امارات تیم پیشتاز امارات است و همانطور که می دانید طبق قانون در فوتبال امارات تیم ها می توانند 6 بازیکن خارجی بزرگسال و 5 بازیکن خارجی خردسال داشته باشند. از 23. در مقایسه با تیمی که سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا با آن روبرو بودیم، تیم آنها بسیار قوی‌تر و پربازیکن‌تر شده است و امروز سعی کردیم از همه بازیکنان خود با توجه به شرایط تیم خود استفاده کنیم. تیم ما دیروز وارد دبی شد و امروز بازی سختی داشتیم.

نکونام افزود: بازی امروز نکات مثبت زیادی داشت، حضور امین حزباوی از ابتدا در ترکیب یکی از آن نکات بود، او یکی از بازیکنان سطح پایه فولاد است و در تیم ملی جوانان حضور دارد. علیرضا کوشکی. در پستی غیر ماهر کار کردید که شرایطش خوب و رضایت بخش بود اما در طول اردو و بازی های دوستانه قصد دارید در شرایط خوبی برای بازی رسمی قرار بگیرید و برای آینده برنامه ریزی کنید که برای ما نکته مهمی است. که مطمئنا در بازی بعدی و آخرین بازی دوستانه برای تیم ما بهتر خواهد شد.ما قبل از این اردو دو بازی دوستانه را باختیم و بدون آمادگی به اینجا آمدیم و قطعا اردوی خوبی برای ما خواهد بود و بهترین عملکرد را خواهیم داشت و ما سود این بازی های دوستانه و این اردو را در لیگ برتر خواهیم دید، ما سعی کرده ایم بازی های دوستانه را به گونه ای هماهنگ کنیم که در زمین انجام دهیم. باران هر 3 یا 4 روز مانند مسابقات لیگ قهرمانان آسیا.

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه دیدار تیمش مقابل شباب الاهلی در اردوی دبی در گفت و گو با یکی از رسانه های اماراتی درباره آماده سازی تیم فولاد و این دیدار گفت: پس از شرایط و برنامه ای که در اهواز داشتیم، توانستیم به این اردو بیاییم، به خاطر اتفاقات گذشته یک هفته تاخیر داریم که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم، دو بازی دوستانه و یکی دو جلسه تمرینی را از دست دادیم. و ما نتوانستیم برنامه خود را به خوبی پیش ببریم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: این سوال برای بازیکنان ما است که این ذهنیت را پیدا کنند که با این برنامه باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و با توجه به بازی های پیش رو در منطقه غرب آسیا سعی کردیم بازی های دوستانه ای با تیم ملی داشته باشیم. تیم های کشورهای حاشیه خلیج فارس و برای آماده شدن برای لیگ. بازی امروز آزمون خوب و جدی برای ما بود و با توجه به شرایطی که امیدواریم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، برنامه ریزی کرده ایم تا بهترین عملکرد و مهم را داشته باشیم. چیزی که برای ما تلاش و تلاش و پشتکاری است که همه باید با هم فداکاری کنیم تا در نهایت بتوانیم مانند سال های گذشته در کنار هم شاد باشیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: این اردو کمک زیادی به ما خواهد کرد و از باشگاه بزرگ فوتبال خوزستان، مدیریت و اعضای هیئت مدیره برای هماهنگی این اردو تشکر می کنم. به لطف ارتباطاتی که داشتم، توانستم با دوستانم هماهنگ کنم که سه بازی دوستانه را در اینجا انجام دهیم و دوباره بتوانم شرایط تیم را کنترل و بهبود بخشم. نمی توانستیم سه چهار بازیکنمان را همراه داشته باشیم. اشکان دژاگه برای رفتن به سختی تلاش کرد، شهاب گردان و وریا غفوری و البته آیاندا پاتوسی که هنوز محل حضورش مشخص نیست و هنوز به ترکیب اضافه نشده است. مجید علیاری و وحید حیدریه مصدوم هستند. همچنین محمد آبشک را امروز به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور به تعویض شدیم. شرایط ما خوب نیست و امیدواریم در چند روز آینده بهتر شود و با اضافه شدن غایبان بتوانیم با بازیکنان کامل تری تمرین کنیم.