حواشی سپاهان مثل همه تیم های بزرگ دنیاست


سرویس خبر شماره: 1813658 |
13 اسفند 1400 ساعت 18:19 |
5,378 |

2نظرات

قنبری: کوتینیو نیز با 140 میلیون یورو در بارسلونا ماند

وی ادامه داد: به نظر من بستن تیم و کادرفنی و روحیه، توانایی، رفتار و عملکرد بازیکن یک بحث است اما مهم ترین قسمت آن هماهنگی آن فرد با تیم و باشگاه است. یک تیم می تواند بزرگترین بازیکن جهان را جذب کند اما در این صورت این بازیکن کارایی لازم را نخواهد داشت. می‌توانیم کوتینیو را مثال بزنیم، با هزینه گزاف 140 میلیون یورویی که در دستان تیم بارسلونا باقی مانده است و او را به هر تیمی باز می‌گردانند. سپاهان نیز از این قاعده مستثنی نیست و بازیکنان گران قیمت و ارزشمندی که جذب شده اند بازدهی لازم را نداشته اند.

بازیکن و مربی سابق تیم سپاهان می گوید سقوط سپاهان یک اتفاق کاملا طبیعی است که برای هر تیمی در این فصل رخ داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم قنبری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط و نتایج ضعیف تیم سپاهان در لیگ بیست و یکم گفت: فوتبال فراز و نشیب های زیادی دارد و هر تیمی می تواند در طول فصل ناکامی هایی را تجربه کند. اما مهم این است.” می تواند در کمترین زمان ممکن از این وضعیت خارج شود. این مشکل فقط برای سپاهان نیست و همه تیم های بزرگ دنیا با این مشکلات مواجه هستند.

قنبری در پایان درباره دیدار تیم های سپاهان و فجرسپاسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: وقتی به جایگاه تیم های جدول نگاه می کنیم، سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. امیدوارم سپاهان آن سه امتیاز را بگیرد و از شرایط فعلی خارج شود. همه جوانب را باید در نظر گرفت و در نظر گرفت تا بتوانیم با خیالی آسوده این سه امتیاز را بگیریم تا از تیم های بالای جدول عقب نمانیم و شرایط روحی بهتری از نظر روند تیمی ایجاد کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیشکسوت تیم سپاهان با اشاره به حضور سپاهان در رده سوم جدول گفت: این نزول در هر فصلی برای هر تیمی و هر مربی ممکن است اتفاق بیفتد و حتی بازیکنان بزرگ را تحت تاثیر قرار دهد، تیم ها و مربیانی که اشراف کامل دارند یک تیم و تجربه عالی.” و سابقه بازی در فصول بیشتر در یک تیم را داشته باشید. آنچه از سپاهان انتظار می رفت در این فصل اتفاق نیفتاده است، اما فعلا نمی توان گفت که او عملکرد بسیار بدی داشته است، زیرا در رده سوم جدول قرار دارد، اما باید نگاه ویژه ای داشت. روند ادامه دارد، شاید سهمیه Lose. مهم این است که با درایت و مهارت سرمربی و کادرفنی هر چه زودتر از این وضعیت خارج شویم.