حواشی مستمر نماینده شهربابک در لیگ یک

اختلافات مدیرعامل باشگاه با اعضای تیم فوتبال به حدی است که این مدیر مدت هاست در مسابقات و تمرینات حضور پیدا نکرده است. برخی از بازیکنان مس شهربابک نیز از رفتار پست سران باشگاه ناراحت هستند و می خواهند بروند. در روزهای اخیر تعداد زیادی از بازیکنان مس شهربابک از مدیران این باشگاه برای حضور در لیگ برتر و سایر تیم های لیگ درخواست رضایت کرده اند.

امروز مدیرعامل مس شهربابک در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که دستمزد بازیکنان به 50 درصد رسیده و همه امکانات در اختیار آنها قرار می گیرد اما اخباری که در داخل تیم ابلاغ می شود چیزی بیش از این نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس شهربابک یکی از تیم های لیگ برتری است که طی روزها و هفته های گذشته درگیر مسائل مختلفی بوده است. چندی پیش مسی ها به دلیل مشکلات مالی شروع به تعطیلی تمرین کردند اما این مشکل با پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی حل شد.

باید منتظر ماند و دید که مس شهربابک در چند روز آینده چه شرایط جدیدی پیدا می کند. به خصوص که سران باشگاه در گفت و گو با رسانه ها قول داده اند که هر گونه همکاری را انجام دهند.


سرویس خبر شماره: 1864909
25 ژانویه 1401 @ 8:17 ب.ظ
2.8K |

0نقطه نظر

اگرچه تصور می شد حاشیه های مسی بابک به پایان رسیده و این تیم بدون مشکل به کار خود در لیگ یک ادامه می دهد، اما ظاهرا همچنان مشکلاتی در تیم وجود دارد.

مس شهربابک با 25 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. دانش آموزان وحید رضایی چهارشنبه این هفته میهمان شهرداری آستارا هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با وجود صحبت های مدیرعامل باشگاه مس شهربابک، این تیم درگیر شرایط عجیبی شده است.

حواشی مستمر نماینده شهربابک در لیگ یک