حیدری: استقلالی ها از قدرت پرسپولیس می ترسند

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای تشریح وضعیت خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرد.

حیدری: استقلالی ها از قدرت پرسپولیس می ترسند

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده در خصوص داوری این دیدار گفت: بحث هایی که در مورد داوری به وجود می آید فقط به دنبال ایجاد حاشیه است. حتی اگر داور این بازی هم از کادرفنی استقلال بود، فرقی نمی کرد و هیچ وقت از این شلوغ بازی ها خسته نمی شوند و نمی دانم این رفتار تا کی ادامه خواهد داشت. قبل از بازی همه در این باشگاه نظر داشتند که داور چه کسی باید باشد یا حتی چه لباسی باید بپوشد. دوستان لطفا داور رو روز بازی با اتوبوس خودش بیارن تا خیالش راحت باشه. همه بوق زدند، داور پنالتی نگرفت اما در طول 90 دقیقه موقعیتی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد و شاگردان گل محمدی بازی را به خوبی مدیریت کردند. حتی نایب قهرمان مسابقات با سپاهان هم نشدی بعد از داوری و شایستگی حرف می زنند. رقابت در داخل زمین است و خود را در مستطیل سبز بیان کنید.
وی افزود: پرسپولیس خواهان جام حذفی است و این تیم آنقدر مصمم است که هیچ چیز در آن مسیر موثر نخواهد بود. همچنین باید بگویم که اشکان سهری یکی از داوران خوب فوتبال ماست که مانند سایر داوران ایرانی این بازی را با افتخار قضاوت خواهد کرد. همه ما اشتباه می کنیم و هیچ کس مستثنی نیست و قضات قطعا خارج از این دایره نیستند و آنها همیشه گروه مظلومی بوده اند که هرگز به حقوق خود نرسیده اند.
حیدری درباره اینکه کدام بازیکنان می توانند مهره تاثیرگذاری برای پرسپولیس در بازی گذشته باشند، تصریح کرد: پرسپولیس 11 ستاره در زمین دارد و همه اعضای تیم در موفقیت تیم تاثیر دارند. اگر بخواهیم یک نفر را نام ببریم واقعا بی انصافی است. همه بازیکنان و کادرفنی و حتی تدارکات باشگاه در موفقیت پرسپولیس تاثیرگذار بوده و نقش هر کدام غیر قابل انکار است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران چهارشنبه 19 خرداد از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: پرسپولیس در اوج آمادگی قرار دارد و با توجه به قهرمانی لیگ برتر از نظر روحی یک سر و گردن بالاتر از استقلال است. و جنبه های فنی بحث های اخیر اعضای باشگاه استقلال در مورد داوری گواه این موضوع است که آنها از قدرت پرسپولیس می ترسند و حق دارند بترسند و به جای آن روی مسائل فنی تمرکز کنند.
وی ادامه داد: زمانی که پرسپولیس در کورس قهرمانی عقب افتاد، بارها گفتم که تاریخ و موفقیت های پرسپولیس به حریفان فشار می آورد و بس و استرس ناشی از این مشکل باعث شد امتیازات مهمی را از دست بدهند. با این حال باید بگویم پرسپولیس در این بازی حق اشتباه ندارد و باید مانند دربی برگشت از حداقل موقعیت های خود بهترین استفاده را ببرد. مطمئن باشید اگر این تیم و بازیکنان و کادرفنی خودشان باشند هیچ جامی را از دست نمی دهند و انشالله جام حذفی را هم خواهند برد.

1875639


سرویس خبر شماره: 1941035
10 ژوئن 1402 ساعت 04:15
1.4K |

0نقطه نظر

شما فینالیست نشدید که اعتراض دارید.