حیدری: امیدوارم ساپینتو قهرمان شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خسرو حیدری سرمربی استقلال در پایان بازی مقابل نساجی گفت: خدا را شکر توانستیم در آخرین بازی خود پیروز شویم. درست است که سوپرجام یک بازی است اما بازی بزرگی است و استقلال به این جام نیاز داشت و ما هنوز سوپرجام را نگرفتیم. خوشحالیم که پس از سه، چهار ماه کار سخت، یک جام را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: تعطیلات زیادی به خاطر جام جهانی در پیش داریم. اما باید از این مشکل آگاه باشیم تا تیم را آماده نگه داریم. این جام به اعتماد به نفس بازیکنان کمک می کند. امیدوارم بتوانیم به روند خوب خود ادامه دهیم. انشاالله در پایان فصل بتوانیم جام را ببریم.

او همچنین درباره کارش با ساپینتو توضیح داد: به نظر من آقای ساپینتو واقعاً آدم خوبی است. کار او عالی است و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او از این جام خوشحال بود و امیدوارم در پایان فصل از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و آقای ساپینتو دومین جام خود را دریافت کند.

سرمربی استقلال گفت به نظر من آقای ساپینتو واقعا آدم خوش قلب است و کار با او عالی است.

حیدری: امیدوارم ساپینتو قهرمان شود

سرمربی استقلال درباره رقابت های جام جهانی نیز گفت: در 2 بازی دوستانه قبلی دیدیم که با آمدن ام کی روش تیم ملی چقدر تغییر کرد. بازیکنان با قلب خود بازی می کنند. من افتخار می کنم که با آقای کی روش کار کردم. امیدواریم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.


سرویس خبر شماره: 1851563
نوامبر 11, 1401 @ 7:55 ب.ظ
423

0نقطه نظر

من باعث افتخارم که با کیروش کار کردم

حیدری در پاسخ به این سوال که چند بازیکن استقلال لیاقت حضور در جام جهانی را دارند، گفت: خیلی از بازیکنان ما مستحق حضور در جام جهانی هستند اما این بستگی به نظر آقای کی روش دارد و او آنقدر باهوش است که در جام جهانی است. بازیکنان نظر شما را انتخاب می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی