حیرت رئیس یوفا؛ ما باید از رئال بپرسیم که آنها چگونه برمی گردند


سرویس خبر شماره: 1823109 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 16:42 |
1,946 امتیاز خبر|

0نظرات

کریم بنزما کم محبوب ترین بازیکن جهان است

شفرین ادامه می دهد:«بازخورد واقعی؟ ” خارق العاده. باید از رئال بپرسید که چطور این کار را می کند. به نظر من کریم بنزما یکی از دست کم گرفته شده ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او بازیکنی باورنکردنی است. رئال لوکا مودریچ را هم دارد که هر سال جوان تر می شود و بهتر بازی می کند. رئال تیم باتجربه ای است. می توان گفت گاهی اوقات او خوش شانس بود، اما شانس در یک بازی به دست می آید، نه در بسیاری از بازی ها.

الکساندر شافرین، رئیس یوفا از رئال مادرید و کریم بنزما تمجید کرد و ستاره فرانسوی را کم محبوب ترین فوتبالیست جهان خواند.

رئال، بارسا و یوونتوس به خاطر سوپرلیگ اروپا مجازات شدند. ببله، البته ممکن است، اما ببینیم چه می شود. ما به تازگی سفارش جدید را دریافت کرده ایم و خوشحالیم که بالاخره چنین تصمیمی گرفته شده است. در واقع از تصمیم قاضی قبلی تعجب کردم زیرا او حتی به ما فرصت ارائه دفاعیات را نداد. حالا بعد از بیان مواضع، بالاخره آنچه می خواستیم محقق شد. من به عدالت اسپانیا اعتماد دارم. بزار ببینیم چی میشه.

شفرین در مورد بنزما گفت:اکنون همه بیشتر در مورد بنزما می‌دانند. او سال‌ها زیر سایه رونالدو بود و حالا می‌بینیم که او چگونه با گل‌ها و پاس گل‌هایش تفاوت را ایجاد می‌کند. او بازیکنی قابل تحسین است و گاهی اوقات گل‌هایی می‌زند که باورش سخت است.»

ببینید، پروژه ای که شما در مورد آن صحبت می کنید دیگر وجود ندارد و من واقعا از صحبت کردن در مورد آن خسته شده ام. فقط می توانم بگویم این پروژه فوتبال را نابود کرده است. وقتی واکنش هواداران انگلیسی به تشکیل سوپرلیگ را دیدم تحت تأثیر قرار گرفتم. هواداران فرانسوی و آلمانی نیز مجبور به انجام کاری نبودند زیرا باشگاه های آنها اصلاً در پروژه شرکت نکردند. در همان زمان، از شیرینی هواداران در اسپانیا و ایتالیا در شروع اعلام لیست سوپرجام شگفت زده شدم، اگرچه دلیل آن را درک می کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امسال سه ماموریت در لیگ قهرمانان اروپا را غیرممکن کرده است. رئال در مرحله یک هشتم نهایی 1-0 مغلوب پاری سن ژرمن شد و در بازی برگشت تا دقیقه 60 با هت تریک کریم بنزما 0-1 پیش رفت. رئال در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد با نتیجه 1-3 مقابل چلسی پیروز شود اما در بازی برگشت در دقیقه 80 با گل رودریگو با گل رودریگو 2 دقیقه دیگر به بازی اضافه شد. کریم بنزما سپس رئال را به نیمه نهایی فرستاد. در این مرحله رئال بازی رفت را با نتیجه 4-3 به سیتی واگذار کرد و در بازی برگشت رودریگو تا دقیقه 89 با یک گل دوبل کرد و کریم بنزما در وقت اضافه پنجم گل اول را به ثمر رساند تا رئال به فینال راه پیدا کند. . به آرامی

الکساندر شافرین، رئیس یوفا در مصاحبه با ASE در مورد لیگ قهرمانان باورنکردنی این فصل گفت:“بله، لیگ قهرمانان اروپا این چیزها را در خود دارد و این بهترین و جذاب ترین رقابت ورزشی در جهان است. بازی هایی مانند این که تماشا می کنید حس باورنکردنی به شما می دهد. خوشحالم که قانون گلزنی را در حریف زیر پا گذاشتیم. در ابتدا برخی از دوستانم گفتند که با حذف این قانون شاهد بازی های پنالتی بیشتری خواهیم بود، اما این اتفاق نیفتاد. تیم های لیگ قهرمانان بهترین هستند و باید هم در خانه و هم در زمین بازی کنند. من همچنان منتظر فینال هستم.