حیف بهترین آمار و رهبری پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در روزی که سپاهان با نتیجه 4 بر یک مقابل گل گهر پیروز شد و صدرنشین لیگ برتر شد، برای بازپس گیری جایگاهش مقابل اصفهانی به 3 امتیاز نیاز داشت، اما نتوانست از کنار همیشگی آلومینیوم اراک کنار بیاید. نمایشگر دفاعی شاگردان رحمتی برای انجام کاری و البته خوش شانس هم با وجود موقعیت های بیشتر از آنها نتوانستند گلزنی کنند.

شاگردان رحمتی که در سه بازی اخیر خود مقابل گل گهر سیرجان، هوادار و صنعت نفت شکست نخورده بودند، در مقابل پرسپولیس نیز همین روند را ادامه دادند و توانستند با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنند. حتی برنده شد

پرسپولیس در این بازی برخلاف 17 بازی قبلی این فصل لیگ برتر که هر دو ضربه آن توسط امید عالیشاه و عیسی آل کثیر از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید، شانس گلزنی داشت و موقعیت جدی دیگری در اختیار نداشت. برای آنها به دست آمده است.

1797739

پشت صحنه آن مسابقه و صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه باعث شد تا عملکرد آلومینیوم مقابل پرسپولیس کمتر از آنچه که باید به چشم بیاید، اما شاگردان رحمتی توانستند در این بازی کمتر از همه بازی های این فصل به قرمزها فرصت گلزنی بدهند. و حتی یک بار در محوطه جریمه خودی، اجازه ندهید توپ در چارچوب برود.

پرسپولیس با ترکیبی کاملا تهاجمی و با استفاده از شیخ دیابته و محمد عمری در خط حمله و پشت سر آنها با استفاده از مهدی ترابی، امید عالیشاه و… به مصاف آلومینیوم اراک رفته بود.به عنوان عیسی آل کثیر و سپس سروش رفیعی. وارد میدان شد اما با این وجود ناکامی آنها در کسب سه امتیاز مقابل شاگردان رحمتی مقام اول را از دست دادند.

1797740

شاگردان سید مهدی رحمتی نتوانستند به مهاجمان پرسپولیس اجازه دهند با یک نمایش دفاعی ثابت کار کنند.

حیف بهترین آمار و رهبری پرسپولیس!

آلومینیوم در هر دو نیمه دو موقعیت عالی برای گلزنی در داخل محوطه جریمه پرسپولیس داشت که یک بار ضربه سر سیدمحمد احسن حسینی از کنار دروازه به بیرون رفت و یک بار هم ضربه محمدرضا آزادی در سطح 6 پله تبدیل به گل نشد. دو تیم گلی نخوردند. پایان این جلسه
1797738



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868313
14 فوریه 1401 @ 12:39 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرخ ها کمتر از همیشه فرصت های گلزنی داشتند.