حیف که لوکاکو در مقابل میلان کمک زیادی می کرد

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر قطعا این دربی را از دست داده است و به نظر می رسد مهاجم جدید نراتزوری چند هفته ای از میادین دور باشد. چالهان اوغلو در این خصوص گفت: فصل گذشته بدون روملو لوکاکو بازی کردیم اما به خوبی می دانیم که این بازیکن چقدر می تواند در زمین به ما کمک کند. خود لوکاکو هم از غیبتش در این بازی احساس بدی دارد اما ما می توانیم قدرت را احساس کنیم. و همچنین تاثیر آن بازیکن در خارج از زمین.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نراتزوری شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو با 3 گل کرمونز را شکست داد تا در جدول سری آ از رقیب داخلی میلان پیشی بگیرد و با روحیه خوبی به استقبال این دیدار رفت. روملو لوکاکو ستاره بلژیکی و گلزن اینتر به دلیل مصدومیت بازی را از دست خواهد داد و هاکان چالهان اوغلو گفت که این بازیکن نیز از غیبت خود در دربی احساس بسیار بدی داشته است.

هاکان چالهان اوغلو ستاره اینتر ترکیه از غیبت روملو لوکاکو در دربی مقابل میلان ابراز پشیمانی کرد.

حیف که لوکاکو در مقابل میلان کمک زیادی می کرد


سرویس خبر شماره: 1841369
9 سپتامبر 1401 ساعت 16:43 |
319

0نقطه نظر

هاکان چالهان اوغلو:

هاکان چالهان اوغلو گفت: “ما می دانیم که میلان در فصل جدید چقدر قدرتمند شده است و چه شرایطی در انتظار اینتر است. مطمئنا بازی سختی در دربی خواهد بود، اما ما همچنان مانند فصل گذشته با انگیزه هستیم. انگیزه و اشتیاق برای پیروزی در این بازی در بین بازیکنان و در نهایت باید ببینیم در این بازی چه اتفاقی خواهد افتاد.”