خارجی ناراضی ساپینتو به تمرین استقلال نمی رود

طبق اعلام سازمان لیگ، هفته هفتم لیگ برتر قرار است در روزهای هشتم و نهم مهرماه برگزار شود و استقلال در آن هفته در سیرجان به مصاف گل گهر می رود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

امانوف که از روز بازی استقلال مقابل نساجی مازندران به کشورش بازگشته بود به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ازبکستان در تمرین امروز استقلال شرکت نخواهد کرد. البته این اتفاق برای ملی پوشان استقلال هم خواهد افتاد. چرا که قرار است کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان راهی اتریش شود و بازیکنان استقلال هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برند. اگرچه طبق اعلام نهایی لیست تیم ملی، احتمال می رود برخی از بازیکنان استقلال جزو بازیکنان خط خورده فهرست مسافران اعزامی به اتریش باشند، اما فعلا و در آغاز سیکل جدید روزهای تمرین استقلال، عدم حضور تیم ملی ایران و عزیزبک امانوف بازیکن ازبکستانی نام ملی پوش استقلال قطعی است.

باید ذکر شود؛ آمانوف تا پایان تعطیلات فیفا در اردوی تیم ملی ازبکستان خواهد بود سپس در روزهای مانده به شروع هفته هفتم به ایران بازخواهد گشت. البته سیلوا و یاماگا به ایران بازگشته اند و مشکلی برای همراهی تیم در چرخه تمرینی جدید ندارند.

با فرا رسیدن ایام فیفادی و حضور ملی پوشان کشورهای مختلف در اردوی تیم های ملی فوتبال عزیزبک امانوف، هافبک هجومی تیم استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال کشورش دعوت شد.