خارجی های جدید لیگ اروگوئه و تاجیکستان

تیم فوتبال صنعت نفت نیز به جدیدترین باشگاهی تبدیل می شود که می تواند از حضور بازیکنان خارجی در ترکیب خود بهره مند شود. طبق اعلام سرمربی این تیم بازیکنان آبادانی با دو بازیکن اروگوئه و تاجیکستان به توافق نهایی رسیده اند و به زودی راهی آبادان خواهند شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از لیگ بیست و دوم به عنوان خارجی ترین لیگ برتر تاریخ یاد می شود. تیم های زیادی برای حضور قدرتمند در رقابت های امسال تصمیم به جذب بازیکنان خارجی گرفته اند و بسیاری از باشگاه ها بازیکنان خارجی فصل های قبل را در لیست خود دارند.


سرویس خبر شماره: 1838177
اوت 22, 1401 در 11:44 ب.ظ
11 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

صنعت نفت به دنبال 2 بازیکن جدید است

سرمربی صنعت نفت گفت: تنها مشکل باقی مانده هماهنگی با سایر هم تیمی هاست. بازیکنی که در این سطح بازی کرده است، می تواند خیلی سریع خود را وفق دهد. چون شعاع حرکت همه بازیکنان را خیلی روان برایشان توضیح می دهیم و فکر نمی کنم بازیکن مشکل زیادی داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت از توافق این تیم با دو بازیکن خارجی خبر داد و به زودی راهی آبادان خواهد شد.

پرکاس در نشست خبری پس از بازی با فولاد درباره این دو بازیکن گفت: جذب یکی از آنها به پایان رسیده و در بازگشت به آبادان این پرونده را پیگیری خواهم کرد. تلاش می کنیم تا 48 ساعت آینده برای آنها بلیط تهیه کنیم تا به ایران بروند. یکی از بازیکنان ما اهل اروگوئه است و در لیگ آن کشور بازی می کند و حتی 3 روز پیش یک پاس گل داد. او بازیکن آماده ای است و به محض ورود به آبادان می تواند برای تیم بازی کند و نیازی به تمرین بدنی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن دوم نیز اهل تاجیکستان است. هر دو بازیکن در قسمت تهاجمی بازی می کنند و این می تواند کمک زیادی به ما کند. قطعا بیشتر بازی های هجومی انجام می دهیم. نمی گویم امروز تهاجمی بازی نکردیم اما در آینده با حضور بازیکنان جدید، بازی تهاجمی تری را انجام خواهیم داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی