خاستگاه و اشک در چشمان محمد ربیعی!

باید اذعان داشت که این گل اجازه نداد مس رفسنجان از این دیدار یک امتیاز بگیرد اما گل منشا می تواند نوید روزهای خوبی را برای محمد ربیعی بدهد. باید دید این مهاجم نیجریه ای که فصل گذشته 14 گل به ثمر رساند در بازی های باقی مانده لیگ بیست و دوم به چند گل می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آقای گل اولین گل خود را در هفته نوزدهم فصل گذشته لیگ برتر ایران به ثمر رساند.

خاستگاه و اشک در چشمان محمد ربیعی!


سرویس خبر شماره: 1869199
19 فوریه 1401 ساعت 07:00
5.6 هزار |

0نقطه نظر

مطابق با رتبه بندی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ بیست و دوم در شرایطی برای گادوین منشا آغاز شد که این بازیکن فصل گذشته عنوان آقای گلی را به دست آورد و زمانی که با پیشنهاد تیم سابقش پرسپولیس مواجه شد، قراردادش امضا شد. یک فصل دیگر با مس رفسنجان تمدید کرد.

اما گادوین منشا در دقیقه 60 بازی به جای فراز امامعلی وارد زمین شد و تنها دو دقیقه بعد روی اولین توپ دریافتی از روی پاس مهدی حسینی در دروازه آلومینیوم گل اول تیمش را به ثمر رساند.

اما فصل بر خلاف انتظارات اولیه پیش رفت و در شرایطی که محمد ربیعی به عنوان مهاجم گلزن به او تکیه کرده بود، در نیم فصل یک بار هم موفق به گلزنی نشد و دو پنالتی را از دست داد.

عملکرد ضعیف منشا در نیم فصل اول این مهاجم نیجریه ای را با شروع نقل و انتقالات به درهای خروجی مس رفسنجان نزدیک کرد اما در نهایت در کنار شاگردان ربیعی ماند تا به تلاش برای بازگشت به روزهای امتیازش ادامه دهد.

در شرایطی که ماسانها تنها در 5 بازی در لیگ بیست و دوم در ترکیب اصلی مس رفسنجان قرار داشت، انتظار می رفت لوسیانو پریرا مصدوم شود و امروز در دیدار امروز مس رفسنجان و آلومینیوم به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین خواهد شد. اما این اتفاق نیفتاد و ربیعی بدون حضور این بازیکن ترکیب خود را درست کرد.