خاطره استقلال را با موبلند خارجی زنده کنید!


سرویس خبر شماره: 1940113
06 ژوئن 1402 ساعت 05:00
381 امتیاز خبر

0نقطه نظر

آیا ساپینتو با آبی ها قرارداد خواهد گرفت؟

نکته برجسته در این زمینه قهرمانی استقلال با هدایت وینفرد شفر آلمانی بود. آبی ها که در لیگ برتر جام حذفی را از دست داده بودند انگیزه زیادی برای حذف داشتند و در نهایت در خرمشهر جشن قهرمانی گرفتند. این جشن بسیار جنجالی شد و به دلیل نبود امنیت چند تن از هواداران استقلال به شدت آسیب دیدند و پس از آن دیگر فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر برگزار نشد.

1880092

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی اردیبهشت 97 در خرمشهر بود. جایی که آبی ها در فینال 1-0 بابل را شکست دادند و جام را بالای سر بردند.

حالا ریکاردو ساپینتو که از قضا موهای بلندی مثل شفر دارد و چهره خاصی در بین مدیران فوتبال دارد، این فرصت را پیدا کرده است تا بعد از 5 سال دوباره استقلال را به قهرمانی جام حذفی برساند.

قهرمانی استقلال در جام حذفی نه تنها آبی ها را با 8 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ حفظ کرد، بلکه مانع از کسب هفتمین قهرمانی پرسپولیس و نزدیک شدن به آنها در جدول قهرمانی با حذف مستقیم شد. باید دید ساپینتو می تواند این عنوان مهم را برای استقلال کسب کند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو ساپینتو امیدوار است پس از 5 سال استقلال را به قهرمانی جام حذفی فوتبال بازگرداند.

خاطره استقلال را با موبلند خارجی زنده کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال به فینال جام حذفی صعود کرده و قرار است چهارشنبه به مصاف پرسپولیس برود. آخرین قهرمانی این تیم در مسابقات پلی آف 5 سال پیش بود.