خاقانی: تمرین ساپینتو نه، زمین باعث مصدومیت من شد

خاقانی در مورد اینکه آیا این به خاطر تمرینات شدید ساپینتو بوده است، گفت: به خاطر شرایط بد زمین بود نه تمرینات آقای ساپینتو. مصلحت خداست و نمی توان جلوی آن را گرفت.

وی در خصوص تجربه همکاری با فکری، مجیدی و ساپینتو در سه فصل گذشته، گفت: در نهایت آقای مجیدی روی کاغذ بهتر از همه ظاهر شد، اما سه مربی خوب هستند و آقای ساپینتو که جدید است باید. زمان بدهید و امیدوارم بهترین باشد. نتایج را دریافت کنید.

با توجه به اینکه توسط محمود فکری به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از رفتنش و آمدن مجیدی ترسی از کنار گذاشتن او نداشت. بنابراین، ترسی ندارم که کسی مرا نخواهد، زیرا قطعاً مناسب است.

وی در مورد اینکه نامش به عنوان آقای گل 900 استقلال درج شده است، گفت: فکر نمی کردم گل 900 را به ثمر برسانم و پیش از این هم آماری نداشتم و به آن فکر نمی کردم. شگفت زده شد.

بازیکن استقلال درباره اینکه در زمان محمود فکری به عنوان یار تعویضی مقابل پیکان به زمین رفت و در دیدار بعدی توانست دروازه شهر خودرو را باز کند، توضیح داد: خیلی خوشحالم که دو هفته بعد از بازی، توانستم اولین گلم را برای استقلال زدم. . لطف خدا و نگاه اهل بیت واقعاً با من بود.

خاقانی در پایان با بیان اینکه در این مدت دو بار به تمرین استقلال رفتم، اضافه کرد: دوست داشتم آقای ساپینتو و بچه ها را ببینم. برای روحیه من خیلی خوب بود. امیدوارم بتوانم به زودی تمرینات را از سر بگیرم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844397
28 سپتامبر 1401 @ 11:52 ق.ظ |
1.7 هزار |

9نقطه نظر

شرایط مالی باعث شد نتوانم در قطر بازی کنم

مدافع استقلال درباره فیلمی که از او در سفر زیارتی منتشر شد و او بر دوش یکی از قهرمانان مبارزه بود، توضیح داد: در ایام محرم که کربلا بودم، لطف امام حسین (ع) بود. ع) که تونستم راضی کنم البته دو روز دکترم رو میگیرم و ویزیت میکنم خداروشکر. من که روی شانه پهلوان نشستم حرفی برای گفتن ندارم چون نمی خواستم کلیپ پخش شود و از این بابت متاسفم.

جوان استقلالی می گوید علاقه ای به انتشار ویدئویی از حضورش در ماه محرم نداشت اما این اتفاق افتاد.

خاقانی: تمرین ساپینتو نه، زمین باعث مصدومیت من شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال که از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید در گفتگو با خبرنگار ما در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه در اولین جلسه تمرین فصل به دلیل یک حرکت زمین خوردم. بلند شدم در دعوا با یک پا به زمین افتادم و رباطم پاره شد.

وی درباره اینکه چرا پای خود را در قطر جراحی نکرد، بیان کرد: در ایران توسط دکتر رازی جراحی کردم. الان شرایطم خیلی خوب است و امیدوارم به نیم فصل برسم. راستش شرایط مالی برای عمل در قطر را نداشتم و باشگاه به من گفت که در ایران عمل کنم.