خامس الریان خسته، ستاره در راه عربستان؟

پاسخ تاجر واضح بود: “ما در حال کار روی آن هستیم”. به این ترتیب اگر مقصد جدید خامس عربستان باشد نه اروپا، تایید می شود که ستاره تیم ملی به جای احترام به هواداران کلمبیایی ترجیح می دهد پول در جیب داشته باشد.

این عکس خمیس است که در کنار یک تاجر سعودی منتشر شده است. او مدعی شد که روی پروژه ای کار می کند تا ستاره کلمبیایی را به لیگ عربستان برساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره جام جهانی 2014 برزیل از حافظه ها پاک شد. مصدومیت های پشت سر هم و غیبت های او در ترکیب قطر نشان می دهد که مدیران باشگاه از مشکلات عضلانی او خسته شده اند. بر اساس بیانیه باشگاه الریاض، خامس دچار پارگی درجه یک عضله قدامی پای چپ شد و به سه هفته استراحت نیاز دارد.


سرویس خبر شماره: 1821215 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 18:44 |
713 امتیاز خبر|

0نظرات

هم تیمی شجاع در آستانه جدایی

مارکا گزارش داد: انتظار می رفت خامس رودریگز در قطر سلطنت کند و این بازیکن با تمام تجربه و تجملاتش در الریان بدرخشد. با این حال، یک بار دیگر نشان داده شد که هر نقل و انتقال بزرگی مساوی با موفقیت نیست و واقعیت این است که خمیس دیگر خمیای قدیمی نیست.

هیچ کس نمی فهمد چه بر سر خامس آمده است. او به فوتبال قطر رفت تا کمی ثبات داشته باشد اما مصدومیت او را متوقف کرد. تیم او حداقل برای سه هفته مصدومیت جدید ستاره کلمبیایی را تایید کرد، اما انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است، او در عربستان سعودی است و در رستوران های پنج ستاره غذا می خورد. او در کنار یک تاجر سعودی دیده شد که ظاهراً می‌خواست خامس را برای بازی در لیگ فوتبال عربستان متقاعد کند.

گزارش مارکا به پایان می رسد: او از 5 مارس برای الریان بازی نکرده است و بدتر از آن، الریان باید سه هفته دیگر صبر کند تا او به میادین بازگردد. این در حالی است که تیم قطری درگیر حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و حضور خامس می توانست به آنها کمک کند. روزها می گذرد و صبر برای حفظ قرارداد کم رنگ می شود. خامس دیگر آن خامس نیست و آینده اش آنقدر که به نظر می رسد روشن نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد دوران خامس رودریگز ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی کلمبیا در لیگ ستارگان قطر خیلی زود به پایان رسیده و این بازیکن در آستانه جدایی از الریان است. این خبر را روزنامه معتبر اسپانیایی مارکا اعلام کرد.

در همان زمان، رسانه های Las2orilla از حضور خامس در لیگ عربستان خبر دادند و به طعنه درباره او نوشتند: ظاهراً آنچه خامس برای بازی نکردن در قطر به دست می آورد کافی نیست و با یک تاجر علاقه مند سعودی دیده شده است. این بازیکن در فوتبال عربستان

روزنامه مارکا مدعی شد کیفیت و عملکرد خامس رودریگز مدیران الریان را خسته کرده و احتمال جدایی او زیاد است.

مشعل الصفایی نام تاجری است که با انتشار عکسی دیدار خود با خامس رودریگز را تایید کرد و نوشت: امروز برای شما افتخار و خوشحالی بود، با آرزوی دیدار مجدد. بلافاصله پس از انتشار این تصویر، خبرنگاران سعودی از این تاجر پرسیدند که آیا می خواهد با شماره 10 الریان قرارداد ببندد؟

خامس امسال حتی در 50 درصد بازی های الریان حضور نداشته است. او 9 بازی از 19 بازی را برای تیمش انجام داد و فقط 5 بازی را برای تیمش انجام داد و تا دقیقه 90 بازی کرد. این مشکلات نشان می دهد که وضعیت جسمانی او در نقطه ای نبوده و در حد 100 درصد بوده است.