خانه داری تابستانی تنهاچ: ستارگان در حراج هستند


سرویس خبر شماره: 2055505
28 تیر 1403 ساعت 05:28 |
923

0نقطه نظر

تن هاخ سرمربی منچستریونایتد می خواهد تعدادی از باتجربه ترین بازیکنان خود را بفروشد.

خانه داری تابستانی تنهاچ: ستارگان در حراج هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که منچستریونایتد پیشنهاد فولام برای خرید اسکات مک تامی را رد کرده، آماده فروش بازیکنان باتجربه خود است. وستهام همچنین در حال بررسی شرایطی برای آرون وان بیساکا است.

شیاطین سرخ پیش از این پیشنهاد 30 میلیون پوندی وستهم برای مک تومینای را رد کرده بودند و به نظر می رسد پیشنهاد فولام کمتر از این بوده است. علیرغم رد پیشنهاد اولیه، یونایتد پذیرای پیشنهادات برای اکثر بازیکنان کلیدی خود است. گالاتاسرای نیز علاقه مند به جذب مک تومینای است و یونایتد حق دارد قرارداد این ملی پوش اسکاتلندی را برای یک سال دیگر تمدید کند. در همین حال، وستهم می تواند وان بیساکا را با مبلغی در حدود 15 میلیون پوند (19.5 میلیون دلار) به خدمت بگیرد.

2055213

مک تومینای فصل گذشته در فرم خوبی بود و در 43 بازی خود در تمامی رقابت ها 10 گل از خط میانی به ثمر رساند. در مقایسه، وان بیساکا در مجموع 30 بازی انجام داده است، اگرچه او تنها 20 بازی در لیگ برتر به عنوان یک مسابقه انجام داده است.

منچستریونایتد در دیداری دوستانه مقابل رنجرز این هفته به آماده سازی خود برای فصل جدید ادامه خواهد داد. شیاطین سرخ در اولین بازی تدارکاتی خود مقابل روزنبورگ نروژی شکست خوردند.

مجله اخبار فوتبال خارجی