خانواده سردار گریه کنند من می خواهم زنده بمانم!

شاگردان مریم السادات هاشمی از تیم سایپا در ست های سوم و چهارم برتری خود را به میهمان تحمیل کردند و با امتیازهای 25 بر 18 و 26 بر 24 پیروز شدند.

دیدار فینال لیگ برتر بانوان ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن ماه در یک مسابقه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود و تیم های بازمانده از فینال سوم خواهند شد.

1796960

تیم سایپا که دور مقدماتی را با رتبه سوم جدول به پایان رسانده بود در اولین دیدار این دوره از مسابقات در شهرستان گنبد سه بر دو پیروز شد تا امید زیادی به پیروزی در این دیدار داشته باشد. .

1796962

در ست پنجم شاگردان سریک گنبد با هدایت نیلوفر حجتی با نتیجه 18 بر 16 به برتری رسیدند تا در نهایت برنده این دیدار حساس با نتیجه 3 بر 2 به پایان برسد. به این ترتیب جدال تیم های سریک و سایپا راه یابی به فینال تا سومین بازی که روز یکشنبه 16 بهمن ماه در سالن المپیک گنبد برگزار می شود ادامه داشت.

1796961

سریک با این پیروزی نشان داد که می خواهد به فینال هر اتفاقی بیفتد. هر چند در سومین بازی مقابل تیم آماده و شایسته سایپا کار سختی پیش رو خواهند داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مادر و خواهر سردار آزمون نیز در سالن فدراسیون والیبال این دیدار جذاب و دیدنی را تماشا کردند و جالب اینجاست که آنها پس از پایان مسابقه برای جشن پیروزی به زمین آمده بودند. جالبتر اینکه مادر سردار نتوانست خود را کنترل کند و از شوق و خوشحالی اشک می ریخت.

سالن فدراسیون والیبال امروز شاهد صحنه های برجسته و جذابی بود.

خانواده سردار گریه کنند من می خواهم زنده بمانم!

در حساس ترین دیدار این مرحله تیم های سایپا تهران و سریک گنبد در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که سریک با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا جدال دو تیم تا بازی سوم برای مشخص شدن فینالیست ها ادامه داشته باشد. .


سرویس خبر شماره: 1867847
11 فوریه 1401 ساعت 16:22 |
19.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هیجان انگیزتر از این نمی تواند باشد.

اما تیم سریک گنبد در ست های اول و دوم این بازی کنترل مسابقه را به دست گرفت و با امتیازهای 26 بر 24 و 27 بر 25 پیروز میدان شد تا امید تیم گنبد برای به درازا کشیدن این مبارزه تا گیم سوم قوی باشد. .

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان، تیم های ذوب آهن و پیکان تهران در اصفهان به مصاف هم رفتند که پیکان با برتری 3 بر صفر حریف دومین پیروزی خود را مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان کسب کرد و به مصاف هم رفت. آخرین بازی این تورنمنت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران امروز (سه شنبه 11 بهمن ماه) با دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری شد.