خبر بد برای آرژانتین: دی ماریا ممکن است وارد نشود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آرژانتین فردا در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی استرالیا می رود.
آنها امیدوارند با پیروزی در این بازی بتوانند به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 صعود کنند و امید خود را برای قهرمانی در این جام حفظ کنند.
اما فشرده شدن مسابقات و شروع مرحله حذفی بلافاصله پس از پایان مرحله گروهی باعث شد تا مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم های مختلف در این رقابت ها عادی شود.

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی ممکن است بازی مقابل استرالیا را از دست بدهد.

خبر بد برای آرژانتین: دی ماریا ممکن است وارد نشود


سرویس خبر شماره: 1856986
12 دسامبر 1401 در 00:55
917

0نقطه نظر

در پیروزی آرژانتین مقابل لهستان در بازی پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2022، دی ماریا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و اکنون این احتمال وجود دارد که او نتواند به میدان برود و تیم ملی کشورش را در این بازی همراهی نکند. بازی مقابل استرالیا
لیونل اسکالونی پیش از این مدعی شده بود که این بازیکن برای احتیاط به دلیل دردی که در جریان بازی احساس کرده تعویض شده است، اما اکنون تای سی اسپورت گزارش داده است که درد او آنقدر شدید بوده که می تواند بازی فردا مقابل استرالیا را از دست بدهد.
اگرچه بسیاری معتقدند استرالیا حریف بزرگی برای آرژانتین نخواهد بود، اما غیبت این ستاره یوونتوس در خط میانی می تواند به نفع شاگردان گراهام آرنولد باشد و راه صعود آرژانتین به مرحله بعدی این رقابت ها را دشوار کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی